upc gedonder - sp actie

Ik kreeg vanmiddag op straat een folder in de hand gedrukt.

Meestal weiger ik die of gooi ze direct in de bak, maar deze was toch de moeite waard. De SP voert actie tegen het schunnige misbruik dat UPC van haar klanten maakt en legt een klachtenzwartboek aan. Heb je ook je eigen emmer aan misere meegemaakt, ga dan naar: www.sp.nl/actiekabelklacht

[img:1956b9d6be]http://www.folosa.com/macosx/public/img-1051031539.jpg[/img:1956b9d6be]

Goeie tip, meteen even invullen die handel!

PS: Ik heb even de punt achter je link verwijderd, anders doet 'ie het niet.

[quote:ba2894bab6="iRuben"]

PS: Ik heb even de punt achter je link verwijderd, anders doet 'ie het niet.[/quote:ba2894bab6]

Dank je…

Ik heb 'm ingevuld. Ik heb namelijk geen klachten over UPC, maar daar zat de SP natuurlijk niet op te wachten... :D

[i:f326bbdc0e]Griezelig verhaal op de radio. [/i:f326bbdc0e] Wie van de kantontechter een z.g. achterstallige betaling [b:f326bbdc0e]niet[/b:f326bbdc0e] hoeft te verrichten (men staakte betaling bij langdurige storing kabel) krijgt [i:f326bbdc0e]ijskoud[/i:f326bbdc0e] niettemin een nieuwe vordering tot betaling. Tja, men wil toch TV, nietwaar en dan betaalt men gefrustreerd alsnog. Dit is iets vreselijks, een boefachtige mentaliteit van zo een bedrijf.