Update 1.1.3 gedaan, maar hoe Icons verplaatsen

Er zullen hier vast al een paar topic's over zijn toch is het mij nog niet duidelijk. Ik heb mijn Touch geupdate en het nieuwe software paket gekocht en geinstalleerd. Nu is mijn vraag hoe je alle icoontjes van plaats kan veranderen en extra bladen kan maken om ze te plaatsen.

Verder heb ik nog een vraag of er nu ook vaste spelletjes of andere vaste programmaatjes op kunnen geinstalleerd worden zo ja waar kan ik deze vinden en ook hierover mis ik duidelijkheid in andere topic’s.

Alvast bedankt.

een icoontje lang ingedrukt houden tot ze gaan wiggelen.

Kan dat dan ook op de Touch? Ik dacht Steve het demonstreerde op een iPhone.

Heel erg bedankt !!

Het werkt dus zoals altijd weer super makkelijk het enige wat ze bij apple nooit doen is zeggen hoe het nou moet.
volgens mij zijn ze meer van de trial & error leermethode :S

Later

Bij gaan de icoontjes weer terug naar af als ik de Touch op de computer aansluit ??

Ik heb net mijn icoontjes van plek verandert zoals ik dat wilde, en hem daarna weer even aan de macbook gehangen maar de icoontjes blijven gewoon staan als hoe ik ingesteld had ;)

Later

[quote:d1a65a53dc="JWB"]Kan dat dan ook op de Touch? Ik dacht Steve het demonstreerde op een iPhone.[/quote:d1a65a53dc]

Op de touch werkt het ook :slight_smile:

ik heb ook alles gekocht.... maar krijg het niet geinstalleerd...

waar is uberhaupt die file terug te vinden ?

[quote:d66bd2eaa5="verleef@mac"]waar is uberhaupt die file terug te vinden ?[/quote:d66bd2eaa5] Je bedoelt de update? In iTunes natuurlijk!

ik heb ook geupdate, maar om iconen te verplaatsen moet je die andere software erbij kopen toch?

Nop,met 1.1.3 kan je icoontjes al verplaatsen.

ik kan de update niet bij itunes kopen...doe ik iets fout? ik krijg geen optie om te kopen alleen een reminder???

[quote:9930c97328="WacBook"]Het werkt dus zoals altijd weer super makkelijk het enige wat ze bij apple nooit doen is zeggen hoe het nou moet.[/quote:9930c97328] Apple heeft zoiets als een "Feature Guide". Staan alle iPod touch functies in en is te downloaden vanaf de iPod touch support pagina. :wink:

het betalen op de site lukt pas als de touch is aangesloten.. daarna heb ik de handelingen zo goed als het begrijpbaar was gedaan... maar geen mail op mijn touch. zelf de helpdesk kon mij er verder niet mee helpen..

[quote:99f34c6d1b="jasper050"]Bij gaan de icoontjes weer terug naar af als ik de Touch op de computer aansluit ??[/quote:99f34c6d1b] [quote:99f34c6d1b="WacBook"]Ik heb net mijn icoontjes van plek verandert zoals ik dat wilde, en hem daarna weer even aan de macbook gehangen maar de icoontjes blijven gewoon staan als hoe ik ingesteld had ;)

Later[/quote:99f34c6d1b]
Hebben jullie na de verplaatsing van de icoontjes eerst op de home-button gedrukt om te bevestigen?

overigens wel schandalig dat ze daar 20 dollar voor durven vragen :? :evil:

Wat pas echt schandalig is, is dat accessoires voor een auto extra geld kosten, ook als die accessoires beschikbaar zijn gekomen ná aankoop van de auto!

Voorbeeld:
Je koopt een auto, maar er is geen cruise control mogelijk. Geen probleem. Dat weet je, en kun je mee leven.

3 maanden later maakt de autofabrikant met een hoop “hoempapa” bekend dat er cruise control beschikbaar is voor dat model auto. Dan denk je toch niet dat je die er gratis bij krijgt ?!?!?!

euhm whatever... Naar mijn weten bestaan die 5 apps al langer dan vandaag.

maar da kunde ook vergelijken met auto’s.
bvb.: een mercedes A-klasse vs. een S-klasse.

[quote:82cb767045="Ikreisrond"]Wat pas echt schandalig is, is dat accessoires voor een auto extra geld kosten, ook als die accessoires beschikbaar zijn gekomen ná aankoop van de auto!

Voorbeeld:
Je koopt een auto, maar er is geen cruise control mogelijk. Geen probleem. Dat weet je, en kun je mee leven.

3 maanden later maakt de autofabrikant met een hoop “hoempapa” bekend dat er cruise control beschikbaar is voor dat model auto. Dan denk je toch niet dat je die er gratis bij krijgt ?!?!?![/quote:82cb767045]

Dit slaat echt nergens op dat is hardware! Software hadden ze gewoon verstopt dat ze later nog een keer geld konden ontvangen van de iPod touch liefhebber.