Update 1.1.4 naar 2.0 OK ?

Correct me if I'm wrong: versie 2.0 komt ook als update voor de bestaande iphones, gewoon in iTunes (of de algemene Software Update). 3G en nog wat dingen zal daar uiteraard niet bij zitten. GPS wèl ?? In België en Nederland is dat dan by default voor unlocked iphones, want ze zijn allemaal geïmporteerd. MAAR IS DIT TEGELIJK een firmware update, maw (schijn)dood van de 1.1.4 etc. iphones ? Of wordt 2.0 in het bestaande OS gezet, dus zoals pakweg Leopard 10.5.4 de 10.5.3 vervangt ? De 2.0 software is nl. nodig voor MobileMe. 3G hoeft niet, wifi is OK.

Ik heb alvast de ‘Automatically Check for Updates’ in iTunes uitgezet, want misschien begint die update meteen als
je de iphone inplugt…

gps en 3g is hardware geen software. je krijgt wel nieuwe functies/mogelijkheden softwarematig, maar geen gps en 3g want daar heb je 'chips' enzo voor nodig...

lastig uitleggen, hoop dat het duidelijk is!

gr.m

Je zult moeten wachten tot een crack voor 2.0 is.

Kijk hier eens voor meer informatie : http://www.ziphone.org/

gewoon wachten met updaten naar 2.0 tot de iphone dev community groen licht geeft.

Ik hoop wel dat de 2.0 versie gecracked wordt.

vroeg of laat, niets is onkraakbaar he

Apple weet diep van binnen ook wel dat de kraakbaarheid ook wel de populariteit ten goede komt; ze willen er alleen geen verantwoordelijkheid voor dragen.

Dan hoop ik dat de oude .Mac instellingen onder 1.1.4 nog even blijven werken totdat 2.0 gekraakt is. Anders is er voor mij even geen email op de iPhone :?

[quote:534a8f9664="johannes"] Ik heb alvast de 'Automatically Check for Updates' in iTunes uitgezet, want misschien begint die update meteen als je de iphone inplugt...[/quote:534a8f9664]

Zoiezo niet. De computer moet altijd toestemming vragen aan de gebruiker alvorens te mogen installeren. De automatische check kijkt alleen of er een update beschikbaar is. Hij installeert m pas als jij de administrator wachtwoord invoerd