Update 10.2.8 sucks. Na de automatische up date mijn hele sys naar de klote!!! :evil: :evil: Ik heb van alles geprobeerd, Norton, Disk Repair, Disk Premissions etc, etc. Uiteindelijk backups op CD gebakken door op te starten via een Norton CD. Bah, wat kost dat veel tijd. Ik heb besloten om in het vervolg niet meer direct alle UPDATES van OSX gelijk toe te passen.
Ik baal hier als een stekker van. :evil: :x
Tevens nog een klein probleempje, ik kan niet via Toast 5.2 onder OS X branden. Wie oh wie kan mij helpen dit probleem op te lossen!!!
Oh ja weet iemenad misschien op je het systeem van OS X ‘los’ samen met een 1 of 2 andere progamma’s op CD kan branden??
Over 10.2.8 hoor ik ook vaak niet al te positieve geluiden..
Misschien moet je even wachten totdat apple 10.2.8.2 (?) uitgeeft.
Wat je in ieder geval NIET moet doen is Norton draaien, dat verkloot je HD alleen maar sneller! Drive 10 van micromat is beter in het herstellen, TechTool Pro 4 komt in oktober…
Voor het Toast probleem moet je ff vermelden welke CD writer je hebt.
Er bestaan wel een programma (BootCD, op versiontracker gratis te krijgen) om het OSX systeem op een CD te branden samen met een paar programma’s, maar het opstarten van die CD kan dan oplopen een half uur wachten en is dus niet aan te raden.