Update front row 1.2.1

Iemand al een idee hoe we de nieuwe front row kunnen installeren? Ik heb geprobeerd om de updater via Pacifist te laten installeren maar daar geeft hij vervolgens 0 Bytes aan.

www.andrewescobar.com/frontrow

Bij mij werken de Movie Trailers nog steeds niet alles staat stil na een paar seconden kijken naar dat draaiende dingetje.

Ook raar dat die nieuwe ‘Shared’ functie zo hoog in de lijst staat. Bij Video en Photos zelfs bovenaan en bij Music de tweede onder Shuffle Songs.

Leuk dat ze Bonjour d’r in hebben gestopt… maar zo vaak ga je dat nu ook weer niet gebruiken dat het in de lijst voorang zou moeten hebben op de content op je eigen Mac.

Jammer dat er nog geen update is voor salling clicker is. of zijn er andere manieren waarmee ik frontrow op m'n PB kan laten draaien?

- Bij de updater 'toon pakketinhoud' en daarbinnen zoeken naar de frontrow-updater. - Deze via pacifist installeren. - Zorgen dat je de nieuwe itunes en iphoto geinstalleerd hebt.

• Herstarten en klaar…

Front Row werkt nu echt super snel. Wanneer je in het hoofdmenu iets kiest dan reageerd hij meteen ook als je een nummer afspeelt in iTunes dan speelt hij die meteen af super dus. Alleen werken de trailers nog niet das wel erg jammer.

Ik zou in de iphotoafdeling graag kunnen kiezen uit alle foto’s net
zoals dat bij de trailers gaat. De pictogrammen worden groter als je
op + druk dus volume en - weer kleiner. Soort iphoto maar dan full-screen
en dan in Front Row. Nu laat hij de hele bibilotheek zien is ook niet alles.

Wel... met een grote iTunes Library is Front Row nog steeds traag. Vers opgestart is Front Row eerst een seconde of 40 aan het nadenken voor er een lijst met artiesten verschijnt. Scrollen door een lijst van 1014 artiesten is ook geen pretje - gaat niet zo slim als met de iPod waardoor je heel lang bezig bent voor je aan het einde van het alfabet bent.

Front Row is blijkbaar gemaakt voor mensen met een kleine digitale bibliotheek en niet voor idioten zoals mij die bijna 31.000 nummers op de hd hebben staan.

Ik heb zelf zo'n 15000 nummers en het duurt denk ik 30 min voordat ik helemaal onderaan ben de ease moet groter als je hem langer dan 5 sec indrukt dan moet hij onderaan staan dat is ook met de iPod video als je een film van 2.5 uur bekijkt op een gegeven moment gaat het scrollen heel snel bij Front Row zit er een soort limiet op.

licht het aan mij of is het na de update dat de overgangen niet meer mooi "schuiven" maar gewoon in één keer in beeld komen? Bijvoorbeeld als je in het muziek gedeelte bent en je klikt op artiesten dan was het eerst zo dat het menutje wat er stond naar links schoof en dat er van rechts he nieuwe menutje met je artiesten te voorschijn kwam. Nu gebeurt dat niet meer en staat het gewoon plotseling in beeld zonder overgangs effect. Hebben jullie dat nu ook?

het is trouwens wel positief dat je bij podcasts nu een mooi blauw puntje ervoor ziet staan als je ze nog niet geluisterd/gekeken hebt!

nee, dat heb ik niet.. Ik ben juist helemaal blij dat al die animaties einderlijk helemaal snel en vloeiend gaan!

Ik heb front row met de Front Row Enabler geïnstalleerd:
http://www.andrewescobar.com/frontrow

bij mij gingen ze vloeiend en nu zijn ze er helemaal niet meer :P

kan ik ergens checken welk versie front row ik op mijn mac heb?

FR staat in de map CoreServices in de Systeem bibliotheek. Even get info erop doen.

Ik krijg wel vaak een raar beeld alsof de videokaart het niet aankan Als ik tussen vensters schuif. Even een fotootjes dan maar. [img:3aea78cadd]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12235[/img:3aea78cadd]

[quote:27bc95b3bb="Remon"]Ik krijg wel vaak een raar beeld alsof de videokaart het niet aankan Als ik tussen vensters schuif. Even een fotootjes dan maar. [img:27bc95b3bb]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12235[/img:27bc95b3bb][/quote:27bc95b3bb]

dat ziet er zegmaar niet echt lekker uit

Het is echt heel snel hoor heb de foto met behulp van een filmpje moeten maken maar ik heb dat ook wel eens als ik fast user switching doe. Dus het ligt niet aan front row maar een de 64 mb videokaart das niet veel.

[quote:0615b2cd22="Remon"]Dus het ligt niet aan front row maar een de 64 mb videokaart das niet veel.[/quote:0615b2cd22] FrontRow draait ook op machines met 32 MB vram, dus dat lijkt me sterk.

Klopt het dat Front Row niet op de achtergrond draait? maar steeds opnieuw opstart als je hem opent? En klopt het ook dat als je in Front Row zit, en je drukt op de "m" in iTunes (in Front Row ;) ) dat ie dan naar je desktop gaat ? :innocent:

[quote:72eff6ee13="Jordy.vander.Meij"]En klopt het ook dat als je in Front Row zit, en je drukt op de "m" in iTunes (in Front Row ;) ) dat ie dan naar je desktop gaat ? :innocent:[/quote:72eff6ee13]

Dat klopt als een bus!

[quote:f149e75cc1="Jordy.vander.Meij"]Klopt het dat Front Row niet op de achtergrond draait? maar steeds opnieuw opstart als je hem opent? :innocent:[/quote:f149e75cc1]

Niet dus, open het Activiteitenweergave venster. En start maar eens Front Row op, in het begin neemt hij maar 10 mb van het geheugen inbeslag en kan wel oplopen tot 60 mb (so far I know).
Als ik Front Row open, opent hij ook nog eens iPhoto, iTunes en andere zaken die je geheugen vreten…

@ Jordy Je mag ook "d" van desktop gebruiken...sterker nog bij alle toetsen geven als effect dat je FR verlaat... :P