Update Ghost Recon 1.0??[ben al benaderd, thanx]

Dag Mensen, Ik ben op zoek naar een goede update voor Ghost Recon. Ik heb namelijk de 1.0 versie en ik ben op zoek naar de update. Ik heb wel een update gevonden GR1.0.3 maar die weigerd zijn dienst om dat ik een stap mis waarschijnlijk. Hij vraagt ook naar Ghost Recon 1.4 als ik hem wil updaten. Wie kan mij helpen. Ben van plan om een keer mee te doen met de Ghost Recon Clan hier.

Groeten en alvast Bedankt.

Rutger, stuur mij ff een mailtje >> amsterdam@macosx.nl dan help ik je via mail verder, da's makkelijker. Als je iChat gebruikt kun je ook mijn screenname adden aan je buddylist namelijk: amsterxxx@aim.com ik kan je hoe dan ook verder helpen.

Tot mails.

De 1.4 update is tegelijkertijd met Island Thunder, de tweede uitbreiding op PC mee gekomen.

Helaas is die tweede uitbreiding nooit voor de mac uitgekomen (De eerste uitbreiding zat trouwens inbegrepen bij het standaard Mac spel). Mocht je de orginele 2e uitbreiding voor PC in bezit hebben dan is dit ietwat ingewikkeld te converteren naar de Mac en je systeem compartible te maken met PC spelers die altijd op 1.4 + IT zitten. Wil je deze conversie doen laat het dan even weten, als Amsterdam je er nog niet mee geholpen heeft.

PS zijn er trouwens veel Ghosts op dit forum?

Haha reken maar! Vooral met mijn eigen maatje online en tegenwoordig wat minder via Gameranger. We spelen namelijk veel coop missions (krijgen mot als we tegen elkaar spelen ; )

@bluerose

kijk maar eens onder: spelletjes:wanted ghost recon players

[quote:ac21746d85="Deckard"]@bluerose

kijk maar eens onder: spelletjes:wanted ghost recon players[/quote:ac21746d85]

Cool! nu aant checken

Rutger check: http://macupdate.com/info.php/id/10743 ;) Vooral even onder aan de pagina checken.

gr, B