Update Ibook?

Zou er na het nieuws van Apple nog een update komen van de Ibook. Of wachten ze daar nu mee? En kan ik beter nu een ibook kopen? Wat denken jullie?

Er zijn al vrij veel vragen polls over de nieuwe ibook update.. Maar kom, ik zal nog even trachten te antwoorden, aangezien ik er zelf ook op aan het wachten ben..

Spijtig genoeg heeft Steve Jobs niets aangekondigd op de keynote maandag, hoewel ik dat enigsinds verwacht had… Maar ik betwijfel ook of ze gaan wachten totin de expo in Parijs, in september…

My guess is dat ze dus niet opnieuw zich op een event gaan focussen, maar dat hij er gewoon opeens gaat zijn… Hoe sneller hoe liever, ik hoop nog deze maand, maar niemand kan natuurlijk iets met zekerheid zeggen…

Ik zou nog even wachten als ik jou was.... komt helemaal goed; die update komt er heus binnenkort wel.

Misschien volgende week op de MacExpo in Duitsland?

Steve heeft laten verstaan dat er nog PPC producten "in the pipeline" zitten, denk wel dat de iBooks nog een laatste keer geupdate gaan worden. Je kan nog best een maandje of zo wachten en goed de Apple site in het oog houden.

[quote:6be5e56e77="MrSharky"]Steve heeft laten verstaan dat er nog PPC producten "in the pipeline" zitten, denk wel dat de iBooks nog een laatste keer geupdate gaan worden. Je kan nog best een maandje of zo wachten en goed de Apple site in het oog houden.[/quote:6be5e56e77]

God ik hoop dat het geen maand meer is :slight_smile: … Maar inderdaad, wachten is de boodschap, het zou nu wel een van de minste goeie momenten zijn er eentje aan te schaffen… So come on Steve, give us an update…

Misschien tijdens een van de WWDC special events nog ?

[quote:eefe4006ba="Chasnam"][quote:eefe4006ba="MrSharky"]Steve heeft laten verstaan dat er nog PPC producten "in the pipeline" zitten, denk wel dat de iBooks nog een laatste keer geupdate gaan worden. Je kan nog best een maandje of zo wachten en goed de Apple site in het oog houden.[/quote:eefe4006ba]

God ik hoop dat het geen maand meer is :slight_smile: … Maar inderdaad, wachten is de boodschap, het zou nu wel een van de minste goeie momenten zijn er eentje aan te schaffen… So come on Steve, give us an update…

Misschien tijdens een van de WWDC special events nog ?[/quote:eefe4006ba]

Denk dat ze gewoon “onder het jaar” uitkomen, net zoals de upgrade van de PowerMac, de PowerBook en de rest. Dus mss volgende week of zo zullen er wel updates komen.

[quote:8e220f32f6="MrSharky"] Denk dat ze gewoon "onder het jaar" uitkomen, net zoals de upgrade van de PowerMac, de PowerBook en de rest. Dus mss volgende week of zo zullen er wel updates komen.[/quote:8e220f32f6]

Hoe meer ik dat hoor, hoe meer ik een :apple: -tje wil…

Moet nu wel toegeven, m’n eigen idee om te wachten tot de update van de ibook heeft al tot vrij veel frustratie geleidt… Dus het wordt al eens tijd dat ze er komen nu, zodat ik wat kalmeer en lekker kan genieten van m’n ibookje :wink:

[quote:b9190d2d41="Chasnam"][quote:b9190d2d41="MrSharky"] Denk dat ze gewoon "onder het jaar" uitkomen, net zoals de upgrade van de PowerMac, de PowerBook en de rest. Dus mss volgende week of zo zullen er wel updates komen.[/quote:b9190d2d41]

Hoe meer ik dat hoor, hoe meer ik een :apple: -tje wil…

Moet nu wel toegeven, m’n eigen idee om te wachten tot de update van de ibook heeft al tot vrij veel frustratie geleidt… Dus het wordt al eens tijd dat ze er komen nu, zodat ik wat kalmeer en lekker kan genieten van m’n ibookje :wink:[/quote:b9190d2d41]

Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :smiley:

[quote:6fadc61c19="MrSharky"] Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :D[/quote:6fadc61c19]

Mja ik weet wel, maar zit nu in het midden van m’n examens, en als ik dan een ibookje zou kopen dan zou ik al die boekjes met “universiteit gent” op wel eens durven negeren… :slight_smile: , Dus moet toch wachten tot juli, dus kan evengoed hopen op een update :wink:

[quote:c9a682af9c="Chasnam"][quote:c9a682af9c="MrSharky"] Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :D[/quote:c9a682af9c]

Mja ik weet wel, maar zit nu in het midden van m’n examens, en als ik dan een ibookje zou kopen dan zou ik al die boekjes met “universiteit gent” op wel eens durven negeren… :slight_smile: , Dus moet toch wachten tot juli, dus kan evengoed hopen op een update ;)[/quote:c9a682af9c]

Ok, wachten dan tot na de examens :stuck_out_tongue: (veel succes trouwens)

[quote:62cd5df0f8="Chasnam"][quote:62cd5df0f8="MrSharky"] Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :D[/quote:62cd5df0f8] maar zit nu in het midden van m'n examens, en als ik dan een ibookje zou kopen dan zou ik al die boekjes met "universiteit gent" op wel eens durven negeren.. :) , Dus moet toch wachten tot juli, dus kan evengoed hopen op een update ;)[/quote:62cd5df0f8]

Zit in heel dezelfde situatie… Ook examens en ga mij een powerbook kopen… Enkel nog mn acer laptop kunnen verkopen :smiley:

[quote:6654105f91="Matthi"][quote:6654105f91="Chasnam"][quote:6654105f91="MrSharky"] Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :D[/quote:6654105f91] maar zit nu in het midden van m'n examens, en als ik dan een ibookje zou kopen dan zou ik al die boekjes met "universiteit gent" op wel eens durven negeren.. :) , Dus moet toch wachten tot juli, dus kan evengoed hopen op een update ;)[/quote:6654105f91]

Zit in heel dezelfde situatie… Ook examens en ga mij een powerbook kopen… Enkel nog mn acer laptop kunnen verkopen :D[/quote:6654105f91]

waar zit jij op school + wat doe je?

[quote:977216e9e8="MrSharky"][quote:977216e9e8="Matthi"][quote:977216e9e8="Chasnam"][quote:977216e9e8="MrSharky"] Kopen die handel! :lol: veel verschil zal het toch niet maken hoor, ze moeten zien dat de iBooks niet te dicht in de buurt komen van de PowerBooks. :D[/quote:977216e9e8] maar zit nu in het midden van m'n examens, en als ik dan een ibookje zou kopen dan zou ik al die boekjes met "universiteit gent" op wel eens durven negeren.. :) , Dus moet toch wachten tot juli, dus kan evengoed hopen op een update ;)[/quote:977216e9e8]

Zit in heel dezelfde situatie… Ook examens en ga mij een powerbook kopen… Enkel nog mn acer laptop kunnen verkopen :D[/quote:977216e9e8]

waar zit jij op school + wat doe je?[/quote:977216e9e8]

Zit nu op school in Mariakerke en doe nu grafische vormgeving…

En volgend jaar ga ik naar St-lucas Gent, en ga daar beeldende vormgeving volgen… Dus ik zal werken met Photoshop, Illustrator,… En ik ga overstappen op mac omdat ze in St-lucas vooral werken met mac…