Update iMovie 10.3.2 verwijderen uit appStore

In de app.store ( iMac met Monterey) staat een update Imovie 10.3.2. Bij de apps op mijn systeem staat echter al versie iMovie 10.3.3 dus een latere versie. Ik vraag me af hoe ik die onnodige update kan kwijtraken. Ik heb al enkele malen geprobeerd via “Werk bij” maar dan draait het wieltje even en krijg ik de boodschap "app.download niet mogelijk - Imovie kan niet geïnstalleerd worden. En het lijkt me ook logisch dat je geen nieuwe versie kan vervangen door een oudere. Maar waarom blijft die dan in mijn App.store staan en hoe krijg in hem weg. IMovie 10.3.3. werkt normaal.Bedankt voor een tip.

Dat zou mogelijk moeten zijn door een bepaalde .plist file te verwijderen en vervolgens een ‘ignore’ commando in Terminal te zetten.

Op de MacRumors pagina hieronder staat het uitgelegd. Maar daar gaat het over een Catalina update; jij zou dat moeten veranderen in je iMovie update.

Als je deze file: ~/Library/Preferences/com.apple.preferences.softwareupdate.plist
bekijkt met een text editor, zie je dan in de text iets staan over die iMovie update?
Je bereikt die file via Finder > Ga > Ga naar Folder, bovenstaande regel te plakken, en dan R. muis > openen met (bijv.)Textedit…

Als dit allemaal Chinees voor je is, kun je de melding natuurlijk ook negeren…

Bedankt voor je reactie. Wat een gedoe om zoiets weg te krijgen. Ik vraag me nog steeds af waarom Apple die update in de Appstore blijft zetten terwijl men toch zou moeten zien dat er al een latere versie staat ! Ik zal het voorlopig dan maar negeren , tenzij er iemand toevallig een simpele oplossing ziet .
(Of hopen dat die 10.3.2 automatisch verdwijnt bij het uitkomen en installeren van versie 10.3.4)

Probleem opgelost.
Dat wachten op die versie 10.3.4 en het installeren daarvan heeft die 10.3.2 laten verdwijnen.