update iMovie - werkt alleen onder 10.2

Volgens de "geruchten" komt er zeer binnenkort een nieuwe iMovie versie. Deze zal dan alleen draaien onder 10.2,

Hiiiiiiihaaaa eindelijk.

Ja ik ben nu druk bezig met dit fantastische programma maar ik hop dat mijn wensjes verhoord woorden.
Meer trucje pip mogelijkheid,Misschien een kleurcorrectie .ik kan bijna niet wachten .
waar had je dit gelezen Anja?

aljo :smiley:  :D  :D

[quote:post_uid8="jamba"]Hiiiiiiihaaaa eindelijk.

Ja ik ben nu druk bezig met dit fantastische programma maar ik hop dat mijn wensjes verhoord woorden.
Meer trucje pip mogelijkheid,Misschien een kleurcorrectie .ik kan bijna niet wachten .
waar had je dit gelezen Anja?

aljo :smiley:  :D  :D[/quote:post_uid8]
Hoi hoi

Nogmaals , als het waar is, ik heb het er ook bij  vermeldt, niet dat het wat wilt zeggen, maar toch, het betreft geruchten. maar uit zeer betrouwbare bron.

Meer kan ik momenteel niet zeggen, als ik meer weet laat ik het weten.

Mogen we weten welke bron dit is?

... want dat is dan voor mij des meer reden om snel over te stappen naar OS X.2  ;)

[quote:post_uid4="Guest"]Nogmaals , als het waar is, ik heb het er ook bij  vermeldt, niet dat het wat wilt zeggen, maar toch, het betreft geruchten. maar uit zeer betrouwbare bron.

Meer kan ik momenteel niet zeggen, als ik meer weet laat ik het weten.[/quote:post_uid4]
Dit is toch een vaag verhaaltje van deze 'unregistered guest'. Het zgn. nieuws komt misschien uit 'betrouwbare bron', maar vraag me af of dit berichtje wel betrouwbaar is…

Paul