Update met produkten die ik niet heb!?

Elke keer als er een update is laat hij dingen zien die ik niet heb moet ik deze dan installeren? Ik dacht dat de update alleen updates leit zien die voor mij/jouw van toepassing waren/zijn?

Bij de screenshot staan 4 dingen die ik helemaal niet heb:

[img:4fb4cd2ddc]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11572[/img:4fb4cd2ddc]

Van dat Xserve vind ik wel raar dat het erbij staat,

Ik heb zelf ook geen airport en ze verschijnen bij mijn update ook,
ik installeer ze niet, waarom zou je ?..
Maar goed, ik heb me er eigenlijk nooit echt aan geergerd dat ze er toch bij staan,
zolang ik maar de keuze krijg wat ik wel en niet installeer.

Blijkbaar heb je vorige versies van die producten op je HD staan en wil ie die nu updaten maar je hoeft dat niet te doen als je ze niet nodig hebt natuurlijk.

Je MAG ze installeren, maar je MOET het niet. In Software-update kan je ze trouwens automatisch laten overslaan ("Negeer update..." in de menubalk onder de tab "Werk bij").

Wel vreemd dat er een driver bijzit van de Xserve, komt hier niet langs :|.

je kunt ergens in het menu (onder update) aangeven dat je een update wil "ignoren" dan komt ie niet meer terug in de lijst, wil je het later wel, dan kun je alles weer resetten

[quote:90d9827341="BornAudio"]Van dat Xserve vind ik wel raar dat het erbij staat,

[/quote:90d9827341]

hij heeft waarschijnlijk final cut pro geïnstalleerd dan krijg je deze update te zien.

[quote:4eaf0c01a9="sammerman"][quote:4eaf0c01a9="BornAudio"]Van dat Xserve vind ik wel raar dat het erbij staat,

[/quote:4eaf0c01a9]

hij heeft waarschijnlijk final cut pro geïnstalleerd dan krijg je deze update te zien.[/quote:4eaf0c01a9]

Ja dat komt inderdaad door FCP, ik heb hem niet geinstalleerd.

Ach zet altijd alle updates er gewoon op wil wel 100% hebben :P

[quote:2e1c76ebaf="eXperience"]Ach zet altijd alle updates er gewoon op wil wel 100% hebben :P[/quote:2e1c76ebaf]

Haha, mja als je geen airport hebt vind ik die airport updates eerder ruimte verspilling :stuck_out_tongue:

Mhaaaaa zo groot zijn ze toch niet :P

[quote:ae5a1a712b="eXperience"]Mhaaaaa zo groot zijn ze toch niet :P[/quote:ae5a1a712b] Op een book wel, daar telt elke megabyte..!

Niet nodig dus.