Update naar Office 2004 - Alleen Entourage werkt <OPGELOST>

Net de update van Office 2004 aangeschaft en geïnstalleerd. Lijkt allemaal prima te gaan, tot ik Word, Excel en Powerpoint probeer op te starten. Ergens halverwege het opstarten een "Microsoft Error Report", en dat was het dan; "Error Signature: Exception: EXC_BAD_ACCESS". Geen idee wat er aan de hand is; kan iemand helpen ?

Johan

G5 2x2ghz, 2.5 GB RAM, OS 10.3.4

Euhm, als eerste, heb je wel een "legale" versie van Office? Zo nee, dan heb je een probleem, zo ja, dan zou het moeten werken...

Een upgrade aangeschaft bij Machouse in Woerden a 308 euro en 21 cent, da's aardig "legaal" denk ik ? :wink:

Het websupport-team van Microsoft verwijst me door naar een telefoonnummer in Amsterdam (vragen naar "specifieke Mac-support), en daar krijg ik eerst te horen dat ik mijn (wel prima werkende) Office X-versie moet verwijderen vóór men support mag geven. Als ik ze verzeker dat ik dat doe (“ja, ik sleep het mapje nu echt naar mijn prullenmand”) krijg ik te horen dat het tien voor zes is, en dat ze om zes uur sluiten … :x

Ik heb geen probleem. Office 2004 gekocht, geinstalleerd en werkt perfect. Ik kan office X (die ik al had) en 2004 beide gewoon gebruiken, maar ik denk dat ik office X er binnenkort afgooi, die gebruik ik nu toch niet meer. Dus eraf gooien en opnieuw installeren lijkt me. Ik heb een G4 met 10.3.4

Ik heb al een keer alles er afgemikt, en daarna een poging gedaan Office 2004 opnieuw te installeren. Daarna het zelfde probleem helaas. Het zou aan een beschadigde font kunnen liggen schijnt, maar fontdoctor kan geen problemen vinden ...

Na wat gesleutel op mijn powerbook G4, waar ik Office 2004 ook had geïnstalleerd, lijkt het toch aan 1 of meerdere fonts te liggen; na het tijdelijk leeghalen van de font-mappen startte de boel namelijk wel netjes op. Nu wordt het dus 400+ fonts doorploegen om te kijken welke het probleem veroorzaakt, want Fontdoctor kan geen "foute" fonts vinden.

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties !

Ik zou het proberen met een aangepaste installatie. Zo min mogelijk installeren.

Het probleem bleek een foute font; "Schwabacher" om precies te zijn. Alles draait nu als een zonnetje !

Gelukkig :)