Update onderbroken: help!

Nou is het zo ver. Nog nooit gehad dat er iets het niet deed. Op mijn iBook geen probleem. Op mijn Imac G4 een beetje vreed gedrag: lang moeten wachten en moeite met uitloggen, zelfs een keer moeten herstarten met knop. Maar op m'n iMac G3 ging het dus echt mis..

bij 44% extraheren hing de updater. Best lang gewacht. Toen reset gedaan. Nu komt ie niet verder dan de boing en het ronddraaiende ding onder in beeld. Wie weet raad.

Ik kan zo zeker niet slapen…

Ja, dat is lullig.

Maar ik kan mij herinneren dat ten tijde van 10.3.3 er ook soortgelijke threads zijn geopend. Misschien even verstandig eerst daar even te kijken over het hoe en wat.

Ik heb deze gevonden

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=16748&highlight=update+10+3+3

volgens mij zitten daar wel wat dingen in die ik kan proberen. Tot zover bedankt Aiko
Morgen verder

Weet iemand hoe ik in Target-mode (Firewiremode) de updater 10.3.4 kan draaien. Als ik het .dmg bestand aanklik dan mount ie op mijn wel werkende computer terwijl ik hem nodig heb op mijn verongelukte machien??

Als je je target computer hebt uit staan, doe hem aan en houd T ingedrukt terwijl je fire wire aan de andere zit aangesloten. Als het goed is zie je dan een soort 2e harde schijf, en onder de installatie kan je volgens mij dan die kiezen als installatie volume... Zo had ik het opgelost bij de vorige update.

Succes

Oke, Dat van die Targetmode dat wist ik, maar het installeren en dan kiezen van het volume op de verongelukte comp had ik niet door. Nu draait ie, een kijken of ik succes heb!!

Veel dank voor je snelle reactie

Mooi he jij geholpen door JeePee toen en nu jij mij…

Hij doet het helemaal. Gewoon 10.3.4 zonder gedoe zonder clean install, mijn dank is groot Blue87 en www.macosx.nl

OPGELOST!!