Update RAW problemen

Na de laatste update van RAW- compatibiliteitsupdate voor digitale cameras wil de mac mijn EOS 350D niet meer herkennen, en zodoende kan ik ook geen foto’s op mijn computer zetten. iemand een oplossing hiervoor?

Ook niet met de fotolader app of Lightroom of zo?

Update verwijderen.

De RAW update doet helemaal niks met de verbinding van de camera. De update verwijderen (als dat al lukt) zal dus niks helpen. Ik zou even kijken of de instellingen van je camera (batterij opgeladen, snoertje OK?) goed staan. En of het inderdaad niet met een ander programma wel lukt.

[quote=Ir.Bob url=http://www.onemorething.nl/community/topic/update-raw-problemen/#post-2718129 time=1408032333]De RAW update doet helemaal niks met de verbinding van de camera. De update verwijderen (als dat al lukt) zal dus niks helpen. Ik zou even kijken of de instellingen van je camera (batterij opgeladen, snoertje OK?) goed staan. En of het inderdaad niet met een ander programma wel lukt. [/quote]Onzin.

Laten we eerst eens antwoord op m’n vraag afwachten. Aangezien sommige cams niet goed als mass stoffage gezien worden.
TS: plug je cam in, zet hem aan en open de fotolader. Wat doet ie dan?..

Omdat?

De RAW-update bevat enkel code om RAW-bestanden te decoderen. Er zit nul code omtrent USB-mass storage of PTP in. Zin dus.

Dank voor de reacties, maar op het moment dat ik de camera aansluit dan gaat op de camera ‘busy’ knipperen maar verder gebeurt er op de mac helemaal niks… geen enkele applicatie herkent mijn camera (fotolader, iphoto, Finder)

ps, hoe haal ik die update weg ?

Verschijnt er een schijficoon op je bureaublad als je je camera aansluit?

Nee, er verschijnt nergens een icoon…