update

ik heb osx 10.3 opniew op mun macie gezet en nu wilde ik de update 10.34 erop zetten. ik heb alleen geen internet op mun mac :x dus ik een cdtje gepakt en hem daar opgezet via windows comp :sealed: maar nu ik hem wil installen op mun mac zegt ie dat mijn doelvolume (een 30 gig harde schijf met 21 gig over) niet goed is. krijg er zon rood uitroepteken bij.

Wat te doen?? :cry:

meer ruimte leeg maken? 3% leeg kon wel eens te weinig zijn...

Gooi al die illegale MP3tjes er maar af :wink:

edit: ah nu zijn er 20 GB meer vrij. Da’s precies een iPod vol! Moet genoeg zijn, zou je zeggen.

ik zal mijn post ff bijwerken, ik zie dat mijn 2 toets niet pakt :P heb namelijk 21 gig over :D

[quote:94391f333a="Thijlus"]ik heb osx 10.3 opniew op mun macie gezet en nu wilde ik de update 10.34 erop zetten. ik heb alleen geen internet op mun mac :x dus ik een cdtje gepakt en hem daar opgezet via windows comp :sealed: maar nu ik hem wil installen op mun mac zegt ie dat mijn doelvolume (een 30 gig harde schijf met 21 gig over) niet goed is. krijg er zon rood uitroepteken bij. [/quote:94391f333a] Heb je wel de Combo updater gedownload? De gewone updater is er alleen maar om 10.3.3 bij te werken naar 10.3.4. De Combo updater werkt alle versies vanaf 10.3.0 bij tot 10.3.4.

P@ul

:D ik ben een beetje simpel vandaag :D

heb je het opgelost?

ja, met gepaste schaamte voor dit l*llige probleem bedank ik jullie :P