update???

De security update 3-5-2004 is niet te downloaden, wie weet raad???

Nog een keer proberen? Want hier ben ik mijn bevoegdheden al aan het herstellen.

ik heb hem zojuist via softwareupdate binnengehaald. Geen probleem hier.

via software update geen probleem gehad !

hier ook geen problemen met de security update!

geen problemen hier, ik ha dhet alleen met quicktime, maar die heb ik tot mijn ergernis maar met een standalone installer ge-update.

[quote:3d8323b7a5="sjonnie"]ik heb hem zojuist via softwareupdate binnengehaald. Geen probleem hier.[/quote:3d8323b7a5]

Nou hier ook niet hoor! :stuck_out_tongue:

Bij versiontracker stond geen downloadknop en in updateprog. stond ie nog niet. Inmiddels wel via updateprog. gevonden.

[Ichat moet eigenlijk ook een update hebben!

quicktime geeft problemen maar de security is nu bezig.

daan.

Toen ik de update binnen had en herstartte zag die ineens m'n airport kaart niet meer, maar na nog een keer herstarten weer wel, verder nog geen problemen tegengekomen.

quicktime wilde bij mij ook niet dus die heb ik maar bij apple.com gehaald. maar security update deed het gewoon hier

[quote:c5530fc96a="hansenonline"]quicktime geeft problemen maar de security is nu bezig.

daan.[/quote:c5530fc96a]

Die Quicktime update gaf op mijn ibook ook problemen. Wilde niet instaleren i.v.m. een foutmelding over toegang of zo iets (wazig geformuleerd :roll: ) maar in in ieder geval, na het herstellen van de bevoegdheden opnieuw softwareupdate gedraaid en toen installeerde hij zonder problemen!