updaten van jailbroken ipad 1

hoi, ik heb een 1e generatie ipad met ios 4.3.1 erop + jailbreak. nu wil ik hem updaten naar 5.1.1, want daar is ook wel een jailbreak voor. alleen wat gebeurt er met de apps die ik momenteel op de ipad heb staan (jailbroken aangeschaft). iemand tips hoe ik hem kan updaten, zonder app/data verlies? na de update jailbreak ik hem wel weer natuurlijk/

Alle applicaties die je hebt gekocht in de iTunes App Store kun je opnieuw downloaden. Je contactgegevens kun je via iCloud ook terugzetten.

Je verliest enkel je savegames dacht ik, aangezien deze normaal in een reservekopie zitten. Maar geen idee of je een reservekopie terug kunt zetten op een nieuwe installatie als het toestel jailbroken was.

Al je Jailbreak apps + de apps gedownload via installous worden verwijderd als je gaat updaten.
Er is volgens mij geen Jailbreak app om je data op te slaan.

Volgens mij kan je op dit moment niet meer updaten naar 5.1.1 omdat Apple deze niet meer activeert.
Tenzij je SHSH blobs hebt opgeslagen van jouw iPad op 5.1.1 maar dat betwijfel ik gezien je verhaal.

Dus waarschijnlijk alleen mogelijk om naar iOS 6.0 te gaan. (en te leren leven zonder jailbreak helaas)

Sorry.

[quote]
Dus waarschijnlijk alleen mogelijk om naar iOS 6.0 te gaan. (en te leren leven zonder jailbreak helaas)
[/quote]

TS heeft een iPad 1 daarop kan geen iOS 6.

Aha, OK, wist ik niet. Excuses. :sealed:

Blijven de savegames niet bewaard als je je EA games bijvoorbeeld aan Origin hebt gekoppeld? En van gekochte apps blijven de savegames sowieso wel bewaard?

Hoe kan ik dit van te voren veilig stellen? Ik heb de helft gekocht en de helft via installous op de ipad qua apps.

XMBC moet ik wsl. weer soweiso opnieuw installeren?

Saved games blijven bewaard.

Alles wat je via Installous hebt gedownload, ben je na de update kwijt.

XBMC hoef je niet opnieuw te installeren, of er moet natuurlijk een nieuwere versie zijn.
Maar dat geldt voor elke andere app ook.