Ik heb een vraagje: Wanneer ik de nieuwe software update voor mijn iPod Touch koop, is die update nog steeds beschikbaar wanneer ik mijn iPod verkoop? Kan die persoon dan gewoon gebruik maken van de update? Waarschijnlijk als hij/zij de iPod hersteld is de update verloren, of niet?
In dat geval laat ik mijn Update maar even zitten.
ja dat kan ik heb de update via de illegale weg gedownload en geinstalleert. en wilde mijn ipod weer herstellen
in itunes ging hij gewoon die update donloaden voor niks
Als hij nu die update koopt en dat kan compenseren met een hogere verkoopprijs van zijn iPod is het voordelig. Als de nieuwe eigenaar opnieuw die update moet doen, gaat hij er niet extra voor betalen. Als de topicstarter van plan is zijn iPod op korte termijn te verkopen is het niet gunstig om de update te doen als hij vervalt.
Als hij nu die update koopt en dat kan compenseren met een hogere verkoopprijs van zijn iPod is het voordelig. Als de nieuwe eigenaar opnieuw die update moet doen, gaat hij er niet extra voor betalen. Als de topicstarter van plan is zijn iPod op korte termijn te verkopen is het niet gunstig om de update te doen als hij vervalt.
@j.le.conte: ik heb geen idee :)[/quote:54e98f69de]
Dit bedoelde ik inderdaad. Dus ik denk dat ik die Update maar laat zitten en binnenkort op de iPhone over ga
Nog een vraag, ik ga mijn iPod Touch binnenkort aan mijn broertje verkopen en ik koop een iPhone 3G. Hoe kan ik de apps die ik op de iPod Touch heb gekocht naar de iPhone krijgen en hoe kan mijn broertje naar een herstel weer de apps terug krijgen? Iemand een idee?