upgrade 10.2 - blij gemaakt met een dode mus

Kreeg vandaag mijn nieuwe imac met helaas nog 10.1.5. Maar ik dacht via mac os x up to date op de apple site een upgrade te kunnen kopen voor ongeveer €30,-. Na mijn serial number en andere gegevens ingevuld te hebben, kreeg ik een melding dat het nummer niet goed was. Ik met Apple gebeld, bleek mijn iMac voor 17 juli van de produktielijn te zijn gekomen. Daardoor werd het serial number niet herkend. Op de site staat duidelijk vermeld dat de de upgrade geldt voor aankopen van een mac en NIET wanneer die gemaakt is. Voel me dus blij gemaakt met een dooie mus.

En als je dus niet kunt betalen via Mastercard/Visa of cheque dan kun je het wel schudden.
Ik ben dus helaas genoodzaakt het volle bedrag uit te geven aan 10.2 en met mij misschien wel meer mensen.
Bij Apple konden ze verder niets voor mij doen.

mac-ofiel

Vreemd... neem het op met je dealer, of waar je die Mac hebt gekocht... Dit moeten ze toch oplossen....

Of overleg het eens met Steve als je de 14e naar Parijs gaat [lol]

Nee, maar serieus, dit is toch niet normaal…  mk

[quote:post_uid3="mailking"]Vreemd... neem het op met je dealer, of waar je die Mac hebt gekocht... Dit moeten ze toch oplossen....

Of overleg het eens met Steve als je de 14e naar Parijs gaat [lol]

Nee, maar serieus, dit is toch niet normaal… mk[/quote:post_uid3]
Ik neem morgen wel even contact op met MacHouse waar ik mijn imac gekocht heb, misschien dat zij nog iets voor mij kunnen doen.

kunnen doen? moeten doen bedoel je! anders zou ik gewoon die iMac terug doen je geld terugvragen en naar een andere winkel stappen.

Je hebt er recht op! De voorwaarden zijn kristalhelder. In een ander forum op de site geeft een lid de tip te bellen met apple. (Hoe en wat weet ik niet, maar zoek het ff terug, onderwerp update, jaguar of iets dergelijks).   En anders zeg je dat je de mac terug komt brengen. Laat de distributeur (of verkopende partij) maar eens zijn best voor je doen! Hou ons op de hoogte hoe het liep, okay?

Er klopt geen ()*&!@$%$ van!! Er zijn mensen in de USA/HongKong die hun nieuwe 17" iMac vorige week of al eerder hebben gekregen MET 10.2!! Ik zou dus ff naar Woerden gaan en er niet vandaan gaan zonder dat gratis Jaguar cd-setje want: Je hebt hem gekocht na 24 augustus (eerder besteld maar toch niet betaald?) dus moet Jaguar erbij/op zitten. Heel simpel. Plus inderdaad dat 17 juli verhaal op de achtergrond..no way they are gonna get away!!

Vandaag eerst gebeld met MacHouse in Woerden, maar daar schoot ik ook niets mee op, ze konden niets voor me doen kreeg ik te horen. ik schrijf vanavond nog even een mailtje waarin ik mijn beklag doe omdat ik gewoon recht heb op Jaguar. iMac gekocht op 26 aug. en dan hoort daar 10.2 bij te zitten!!!!! Na MacHouse nogmaals met Apple gebeld, maar daar kan ik alleen een update krijgen als ik met Visa/Mastercard betaal.

Ik hoop dat ik een possitieve reactie op mijn mailtje krijg.

mac-ofiel