upgrade naar photoshop cs

Heb altijd gewerkt met photoshop 3.0.5. Nu een update gekocht naar Photoshop cs, want elke vorige versie zou te upgraden zijn. Bij installatie vraagt het programma naar een serienummer van 5.0 of hoger of de lokatie van het oude programma. Daarbij wordt Photoshop 3.0 niet herkend.

Wie weet de oplossing??

Vreemd. Ik heb hem geinstalleerd op een schone computer waar nog helemaal niets opstond. Ik heb mijn serienummer ingevuld wat bij een 4.0 versie hoorde en hij deed het gewoon.(ondanks de mededeling dat ik 5.0 versie nodig had)

je zou anders de 3.05 versie kunnen updaten met een “geleende” updater naar bijv 6.0, waarbij je gebruik maakt van je legale 3.0 serienummer.
Dan CS installeren. De 3.05 en 6.0 versie kan je daaarna deleten.

Je kan ook Adobe bellen, die hebben vast een oplossing.

oh ja, ik ga ervanuit dat je wel begrepen hebt dat je twee serienummers nodig hebt. eenmaal voor de CS, vind je achterop de dvd box en eenmaal een oude serienummer (of aanwijzen waar de oude versie staat)

Op de site van Promate, www.promate.nl lees ik net dat de upgrade naar CS vanaf versie 5.5 zou zijn.

Klopt het dat ik gratis kan upgraden naar CS? (Ik heb nu PS7). Iemand zei dat tegen mij maar ik zie deze info nergens bij Adobe....

Nee, Photoshop CS is versie 8...

Hoi,

Ik heb laatst Adobe gebeld met een verzoek tot omzetten van de taal van een Photoshop pakket van Nederlands naar Engels en dat was geen probleem, en ook upgraden vanaf een eerdere versie naar de laatste versie is geen probleem, alleen bij een versie onder versie 5 (of 5.5) moet je de helpdesk bellen voor een tijdelijk serienummer voordat je kan upgraden. Zij checken daar het serienummer van je oude versie geven je een serienummer van een nieuwere versie waarmee je daarna CS kan installeren met het serienummer dat op je CD staat.

Dus gewoon even Adobe bellen.

Succes

Groet,
Job

Klopt zo heb ik het ook gedaan... en dan kan je hem ook gelijk laten registeren. Je krijgt een omzet code... Maar zo staat het ook in de beschrijving...

Het enige nadeel is dat als je hem elke keer opnieuw wilt installeren dat je Adobe moet bellen…
Maar het is niet anders