Upgrade - Update iLife/iWorks/.mac

Hoe komt het toch dat Apple geen Upgrades uitbrengt... grrrrr

Ik heb pakweg drie maanden geleden iWork aangekocht. Ik ben een student en heb geen zin om 80 euro te betalen voor een nieuwe versie waar ocharme 27 nieuwe sjablonen in steken… maar ik wil wel het beste op mijn imac.

Trouwens, als ik de verbeteringen bekijk in iwork, dan spreek ik zelfs niet van een upgrade of een nieuwe versie, maar van een UPDATE. Nieuwe sjablonen en het bestaande is wat uitgewerkt. Mocht er nu een spreadsheet bijsteken, ja, dan spreek je van een UPGRADE waar je voor betaalt. Voor het huidige pakket ('06) vind ik dat je niet moet betalen als je '05 hebt…

En ik ga nooooooit .mac aanschaffen als ik ook nog eens apart moet betalen voor iLife omdat daar iWeb in steekt!
Anders had ik het meteen gedaan!

we hebben hier net een nieuwe imac waarop de 05 staat kun je bij de appledealer gan vragen voor een 06disc?

of heb ik hier valse hoop?

[quote:df886db326="presque rien"]Hoe komt het toch dat Apple geen Upgrades uitbrengt... grrrrr

Ik heb pakweg drie maanden geleden iWork aangekocht. Ik ben een student en heb geen zin om 80 euro te betalen voor een nieuwe versie waar ocharme 27 nieuwe sjablonen in steken… maar ik wil wel het beste op mijn imac.

Trouwens, als ik de verbeteringen bekijk in iwork, dan spreek ik zelfs niet van een upgrade of een nieuwe versie, maar van een UPDATE. Nieuwe sjablonen en het bestaande is wat uitgewerkt. Mocht er nu een spreadsheet bijsteken, ja, dan spreek je van een UPGRADE waar je voor betaalt. Voor het huidige pakket ('06) vind ik dat je niet moet betalen als je '05 hebt…

En ik ga nooooooit .mac aanschaffen als ik ook nog eens apart moet betalen voor iLife omdat daar iWeb in steekt!
Anders had ik het meteen gedaan![/quote:df886db326]

Apple, brengt elk jaar sinds ze iLife voor de eerste keer hebben uitgebracht, een update waarvoor je moet betalen… Same for iWork…

Je wist het dus op voorrand…