upgrade van office 2001 naar office v.X

Ik dacht zo: lekker die dure uitgave voor office 2004 uitsparen en op eBay een office 2001 cd kopen en een upgrade naar v.X. Nu, dat is gelukt, voor 100€ heb ik de twee op de kop kunnen tikken.

Ik heb het forum reeds doorzocht, maar geen sluitend antwoord gevonden.

Nu installeer ik office 2001 en de mac vraagt mij naar de classic systeemmap. Die heb ik niet en het interesseert me ook niet om een mac OS9 op mijn powermac te laten draaien (heb tiger). Dat is ook niet nodig, want ik verwacht de upgrade v.X nog.

Vraag is nu: zal ik gewoon de upgrade naar v.X kunnen uitvoeren zonder classic te moeten installeren? Office 2001 zit nu in mijn programmamap.

Bij voorbaat bedankt voor jullie advies.

Als Office X aangeeft te kunnen upgraden vanaf Office 2001 voor OS9 lijkt me dat je niet persé Classic hoeft te hebben. Het gaat dan alleen om dat je Office 2001 hebt, volgens mij hoef je het niet eens geïnstalleerd te hebben; de CD alleen is al genoeg.

Ik vergelijk het maar even met de Upgrade van Windows 95 vanaf 3.1, daar hoefde je zelfs alleen maar de eerste floppy van 3.1 in de drive te proppen als die Win95 setup om een oudere versie vroeg dus je hoefde niets op je hardeschijf te hebben staan

Ik heb nu een legale versie van office v.X voor 105€. Installatie was geen probleem. Heb nu Office 2001 eraf gegooid. Alles blijft probleemloos verderwerken.