Upgraden iMac G3 -> G4 voor $299,--

Naast de Sonnet-upgrades, die vrij duur zijn, komt er binnenkort een goedkopere mogelijkheid om je iMac G3 naar G4 op- te waarderen. De prijs ligt rond $300,-- . maar zal binnenkort in €uro's worden weergegeven. Hoe weet ik dat? De firma heet Technowarehouse en zit in Amerika. Aan de hand van hun advertentie heb ik ze een e-mailtje gestuurd om te vragen of mijn type iMac (FlowerPower SE iMac G3 600 Mhz) in aanmerking kwam....niet dus, maar er zat wel een toezegging in hun antwoord dat ze binnenkort in NEDERLAND hun product willen aanbieden. Lees het antwoord maar:

I’m guessing that you are asking about the iMac Upgrade for Slot Loading
iMacs. If that is your question, then YES - we hope to launch this program
VERY SOON - the rework will actually be done by a sister company IN THE
NETHERLANDS!

Best regards,

Terry

Terry L. Unrein
TechnoWarehouse, LLC
3729 Dora
Wichita, KS 67213

Oh ja, het URL:
http://www.technowarehousellc.com/cpuupgrades.html (lees de methode van vervanging maar eens door, zeer orgineel!!!)

Hankie

Zo gaat dat ook in zijn werk bij Powerlogix, als je je Powerbook wil upgraden, dan komt er een doosje, moet je je ouwe opsturen etc. Het vervelende is alleen dat je dan een tijdje zonder werkende Macje zit.

Verder bedankt voor de tip over dat bedrijf, het klinkt op zich wel o.k.

Lijkt mij ook wel. Ben benieuwd met welke firma hier in Ned. ze in zee gaan.

een week is wel bijzonder snel, dat valt erg mee dan! Goed om te weten, want ik zit er sterk over te denken.

Hehe Peter, ik ben echt bijna om na je laatste bericht :) Ik ben wel van plan om voor de G3 te gaan eerlijkgezegd trouwens, lijkt me een betere optie, die 50 dollar is nog wel te overzien. TNX voor de info.

Bedankt voor het ( heel aardige) aanbod, maar ik denk dat ik een week zonder Pismo nog NET wel kan overleven :wink:

En.... ElictriCat..... is de upgrade ondertussen gebeurd? 8)

[quote:e54fb3f568="Peter O"] De G3-900 MHz, die volgens Powerlogix nog sneller zou zijn als de G4/500, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd. overwegen.[/quote:e54fb3f568]

De enige verbetering van de G4 tov de G3 is toch die Velocity Engine engine?, als een programma daar geen gebruik van maakt heb je daar geen voordeel van.

Er is ook een 1Ghz versie van de G3, als apple deze icm met ddr ram in de nieuwe ibook had geplaatst was ie vast nog een stuk sneller geweest dan die G4 op 800 Mhz…

Voor mij zou het spelen van zware games een reden kunnen zijn op een upgrade te overwegen. Maar als je blijft zitten met aan ATI rage pro kaartje in je Imac vraag ik me af of een beter moederbord wel zoveel voordeel gaat opleveren... Iemand hier ideeen over?