Upgraden naar superdrive?

Is het mogelijk om de combo drive van een Powerbook 12inch te upgraden naar een superdrive? En weet iemand waar dat kan, en hoeveel dat ongeveer kost?

Normaal gezien is dat mogelijk, maar de kostprijs daaraan verbonden zal onoverkomelijk zijn. Ik had vroeger een PowerBook G3 met CD-DVD speler. Die SPELER kost nu nog 500 euro.

Het wordt waarschijnlijk heel duur om de slotloading drive te laten vervangen. ik denk dat het goedkoper is een losse dvd-/+rw te kopen en op de firewire poort aan te sluiten. met toast kun je dan ook nog eens rw branden.

Maar dan moet iDVD die drive ook kunnen herkennen als je iDVD wilt gebruiken... Zijn de externe drivers ook te herkennen door iDVD?

Daar is wel eens eerder iets over gepost, maar kan het zo snel niet vinden. Maar ik dacht niet dat het kon, via iDVD. Maar uiteraard wel via Toast.

Bij het bedrijf waar ik werk kunnen we in bijna elke mac een DVD-brander bouwen. Zelfs de iMac. iDVD herkent de brander dan gewoon..

Is er ook een DVD-R /DVD+R voor mac leverbaar ????? dus eentje die beiden aankan ???

Zeker en vast...

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=3176

en er moeten er nog zijn, denk ik…