upgraden videogeheugen GeForce MX?

Kan je het geheugen van de standaard videokaart dat in de dual 867 zit upgraden van 32 naar 64 MB?

En zo ja, weet iemand hoe duur dat is en waar dat te krijgen is?
Of is het beter om de hele videokaart te vervangen door een Ati Radeon 9000?

zo ver ik weet kan dat helaas niet :?

Ach het hoeft al niet meer! Ik heb mijn zinnen nu gezet op de 1Ghz. En die heeft ook een GeForce MX, maar al standaard met 64 MB. YES!

Zowiezo maakt het niet zo veel uit, de GeForce2MX met 32 of 64MB. Je kan dan beter voor de Radeon 9000 gaan! Is beter ook nog! Of ga gelijk voor een 9700 Pro! 8)

ik heb sinds gisteren een ATI Radeon 8500 (64MB) in mijn dual 500 zitten!! draait als een tierelier en schijnt nog sneller te zijn dan de ATI RAdeon 9000 Pro.. in nederland (bij mailamac) kost hij 460 euro inclusief alles, maar ik heb hem uit duitsland via een vriend voor 235 euro!!

hij had hem voor me besteld bij www.cyberport.de
en voor 5 euro meer, bezorgen sturen ze hem naar nederland!!

succes, thomdebom: vergeet niet dat de nieuwe 1000Mhz geen dual is, maar een single!! en die 867 dual is veel sneller dan een single 1000Mhz!!

HS-L

bij macstuf (www.macstuff.nl) kost ie 25o ex btw. Wat een prijs verschil vergeleken bij mailamac!

250 euro

Daar heb ik hem ook vandaan,werkt als een trein,vind alleen dat ie een beetje lawaai maakt.Moet nog een keer op zoek naar een stiller ventilatortje.

[quote:0614653148="Torz"]Daar heb ik hem ook vandaan,werkt als een trein,vind alleen dat ie een beetje lawaai maakt.Moet nog een keer op zoek naar een stiller ventilatortje.[/quote:0614653148]

mhmm, die van mij zit er nou sinds maandag in en ik heb er nog helemaal niks van gemerkt!!

HS-L