Uprgade van 10.2.8 naar 10.3.

Wie o wie,

Ik wil mijn imac g4 graag upgraden. Draai nu nog met 10.2.8 naar tevredenheid maar voor een aantal applicaties is het toch noodzakelijk om 10.3 te hebben draaien.

Ik wil graag een airport express gaan gebruiken en tevens bijv. mijn belastingformulier invullen met de mac.

Wie kan me zeggen of ik zomar straffeloos van 10.2.8 naar 10.3.nog wat kan gaan en of ik deze versie van de applesite kan plukken. Ik vraag me ook af of ik nog een firmware update moet gaan doen.

10.3 is een betaalversie, ook al heb je 10.2.8. Als je toch een nieuw systeem gaat kopen, moet je natuurlijk direct naar 10.4 overstappen.

Een firmware-update is niet nodig.

je kunt het zo upgraden hoor maar waarom doe je dan niet meteen naar tiger ?? :?

[quote:0cfca161ca="MacThijn"]je kunt het zo upgraden hoor maar waarom doe je dan niet meteen naar tiger ?? :?[/quote:0cfca161ca]

Omdat, omdat, omdat… redenen genoeg. Misschien vooral omdat het te nieuw is (wachten op updates van updates…)? Hangt ervan af waarvoor je je Mac gebruikt toch? Is je Mac je broodwinning dan is het niet onverstandig om net nog even te wachten met de nieuwste updates… of dit nu een update van boembala is of osx zelf… Heb je tijd genoeg en backups (indien de update je niet bevalt en er andere software het plots niet meer zou doen) dan kan je er op los experimenteren.

Maar euh… de meerwaarde van Tiger? Zie Macfan e.a. o.a… :wink: