USB_C monitor > 25-inch Brillance 258B6

Hoi,

ik ben op zoek naar een goede USB-C monitor.

de keuze is nog heeeeeeeel beperkt, maar ik kan mij wel vinden in de LG 27UD88-W Zilver - 4K LED Monitor EEK, voor een 620 excl. btw te vinden.

Maar nu stond onlangs op de voorpagina van OMT volgend nieuw scherm van Philips:

De 25-inch Brillance 258B6 heeft een resolutie van 2560 x 1440 pixels en de ingebouwde hub biedt naast USB-C drie USB 3.0-poorten, twee speakers, een audio in- en uitgang en ethernet. De adviesprijs is € 399.

Vooral door de ethernet poort, is dat eigenlijk exact wat ik nodig heb.

Maar ik kan die monitor nergens vinden om te kopen, zelf niet eens in aankondiging.
Maar hij zou toch “uit” moeten zijn?

Wie kan mij helpen om deze monitor te vinden?

(dit stond nog verder in het artikel:

De Philips Brillance 258B6 is deze maand verkrijgbaar voor een adviesprijs van € 399. Zoek bij je favoriete winkel of webshop naar typenummer 258B6QUEB.

het zou dus niet moeilijk moeten zijn, maar toch is het moeilijk !!

Als je er nu is 258B6QJEB van maakt dan kom je hem wel tegen, kost minder tijd dan dit verhaal te typen

De ‘U’ kom je tegen in de Duitse markt.
Heb überhaupt wel gezocht, tik het 1 keer en krijg tientallen hits.

@ Triumph: Hij wil deze monitor kopen, dus aan jouw geleuter heeft hij ook niets.

@Joffrey dus aan jouw gel*l heeft hij helemaal niks
Kopen kan bij een hoop shops wegens reclame mag je die hier niet noemen.

https://tweakers.net/pricewatch/464885/philips-258b6qjeb-zwart.html

Grappig toch, die licht gefrustreerde lieden met net te weinig aandacht en nauwkeurigheid, maar wel teveel tijd.

258B6QJEB ipv de 258B6QUEB. Vrijwel hetzelfde scherm, maar dan niet met USB-C en Ethernet aansluiting

@triumph - Excuses of extra reacties niet nodig. Negeer dit topic maar verder.

@joffrey - laat hem maar doen - het zal sterker zijn dan hemzelf.

ONTOPIC

Mocht er dus wel iemand tips of nieuws hebben rond dit scherm… Heel welkom!!!

Het lijkt erop dat Philips een beetje te hoge ambities had. Vroeg aangekondigd met de belofte “deze week leverbaar” maar nog nergens verkrijgbaar. Ik wil 'm zelf ook, maar is nergens te vinden.

Laat je overigens hier niet van door de wijs brengen:

De suggestie van Google is een monitor zonder USB-C.

even update. Scherm intussen vorige week gevonden bij 1 wegwinkel. (future.nl)
Besteld en ik ben er hier nu op aan het werken.

Valt mee op eerste zicht. Het is geen supermooi scherm, maar nu ook niet lelijk.

Enige wat mij opvalt is dat het beeld af en toe eens wegvalt, (hij is aangesloten op nieuwe macbook)
voor de rest werkt het perfect

muis, toetsenbord, netwerkkabel in het scherm.

enkel usb-C verbinding met macbook en macbook laadt op en alles werkt.

Dus voorlopig even afwachten wat dat is met het “uitvallen” van het beeld, maar als dat opgelost geraakt, ziet het er een topper uit. Prijs/functie/kwaliteit.