USB Headset

Ik zou graag een goedkope USB Headset willen kopen om te Skypen? Heeft iemand aanraders?

Ik gebruik een Logitech Headset 30. Die werkt prima :lol:

[quote:bee32d69f3="maulin"]Ik gebruik een Logitech Headset 30. Die werkt prima :lol:[/quote:bee32d69f3] 70 € is toch een beetje veel :(

Ik een Logitech USB headset 20.

Werkt ook prima, mist alleen een volume knop die de 30 wel heeft (poster hier boven). Ik kreeg er zelfs 2 uur skypeout bij!! (ter waarde van 2 euro en een beetje)

Ik heb er 44 euro voor betaald (wat volgens mij aan de dure kant is voor het model wat ik heb).

Die 70 euro is de adviesprijs van Logitech. Ik heb mijn USB 30 voor 49 euro bij de boekhandel Paagman gekocht. :lol:

heb je geen ingebouwd micje in je mac? En dan gewoon de oordopjes van je ipod in en voila!

Ik had gisteren een Cyberphone 116 van Tiptel (http://www.tiptel.be) gekocht en uitgetest - 2 stuks voor 79 eur bij Office Center. Het werkt uitstekend.

LOL 2 stuks. Voor elke oor 1 zeker.... :P

[quote:61c57651fb="maulin"]Die 70 euro is de adviesprijs van Logitech. Ik heb mijn USB 30 voor 49 euro bij de boekhandel Paagman gekocht. :lol:[/quote:61c57651fb]

Hee, nog een Rijswijker :slight_smile:

Bij de mediamarkt hangen allerlei soorten op, ik zag er al een voor 40 euro. Daar moet je maar eens binnenstappen, dan heb je keuze genoeg :)

Geen USB headset, maar een Trust voor 5 euro bij de Scheer en Foppen (deze week)

Kan je geen buil aan vallen. Wij hebben 'm gekocht omdat we net beginnen met Skypen. Upgraden naar een andere headset kan altijd nog.

[quote:38c6804dd1="Jack4ya"]Geen USB headset, maar een Trust voor 5 euro bij de Scheer en Foppen (deze week)

Kan je geen buil aan vallen. Wij hebben 'm gekocht omdat we net beginnen met Skypen. Upgraden naar een andere headset kan altijd nog.[/quote:38c6804dd1]

Het jammerlijke is alleen dat niet alle Macs een geluids in- en uit-poort hebben, en deze niet voor die machines geschikt is.

DynaByte heeft een Bluetooth headset in de aanbieding voor ongeveer 20 euro...

[quote:fd942dafaa="tricksel"][quote:fd942dafaa="Jack4ya"]Geen USB headset, maar een Trust voor 5 euro bij de Scheer en Foppen (deze week)

Kan je geen buil aan vallen. Wij hebben 'm gekocht omdat we net beginnen met Skypen. Upgraden naar een andere headset kan altijd nog.[/quote:fd942dafaa]

Het jammerlijke is alleen dat niet alle Macs een geluids in- en uit-poort hebben, en deze niet voor die machines geschikt is.[/quote:fd942dafaa]

Ach ik ging er van uit dat iedere Mac dat wel had. (Zou ook zo moeten zijn vind ik, maar dat terzijde)
Vond het al zo’n overkill om een usb headset te nemen :roll: