USB-kabel wil niet meer in iPod Nano

Hallo!!

Ik heb nogal een probleem… mijn USB-kabel wil niet meer in mijn iPod Nano… ik heb geen idee hoe dit komt maar hij wil er niet meer in. Ik heb een nekkoord waar mijn iPod Nano aan kan hangen en daar kan hij nog wel in. Ik heb het al een heleboel keer geprobeerd maar als ik duw dan krijg ik: ‘U kunt niet kopiëren via FireWire, maar alleen via de meegeleverde USB-kabel. Sluit met selectieknop.’ Weet iemand misschien wat ik moet doen??.. Help me please!!

Greetz,

Joyce

Je probeert niet toevallig een Firewirekabel in je nano te stoppen?

Nee, het is gewoon de USB-kabel die ik bij mijn iPod Nano 2e generatie heb gekregen...

zit de afbeelding aan de voorkant als je de kabel er in doet? de afbeelding (ziet er ong. uit als [|]) op de kabel moet aan de goede (voorkant) zitten als je deze inplugt.

@Dorkiban

Een Firewire-kabel past ook in de nieuwe iPods, je kan er alleen niet mee synchroniseren met de computer maar enkel opladen met een Apple Firewire-adapter

Ik ben niet blond hur :wink: :P Jah deze zat gwoon aan de bovenkant...

wat je moet doen is terug naar de winkel en vragen of een andere usb kabel wel past. Je komt er dan vanzelf achter of de stekker vervormt is of dat het slot in je ipod is beschadigd.

Ik hoop dat je garantie hebt