USB-lichtnetadapter

Kan iemand mij vertellen of de USB-lichtnetadapter, die verkocht wordt bij de Nederlandse Apple.nl store, ook in Nederland gebruikt kan worden, zonder eerst een reisstekker te gebruiken? Want zoals ik het op het plaatje kan zien, is dit geen Nederlandse aansluiting.

Zo nee, wat zijn de andere opties op de iPod mini op te laden via het lichtnet?

Als je in de Nederlandse Store een adapter koopt, kun je die gewoon op het lichtnet aansluiten. Waarschijnlijk gebruiken ze 1 plaatje voor alle Stores.

Ik heb indertijd de FireWire lichtnet adapter voor de iPod gekocht in de Nederlandse Apple Store op Internet, en kreeg daarbij zowel een Amerikaans als een Nederlands opzetstuk. Handig voor als ik nog een keer in de VS kom!

sowieso handig om er een reis stekkertje bij te hebben want behalve in U.S. moet je ook in U.K. al een verloopje hebben om je mini te laden, de enige andere mogelijkheid is je apple machine maar die heb je misschien niet altijd bij je, blijft trouwens lullig dat Apple geen adapter meelevert. dat zou natuurlijk gewoon moeten denk ik

Zo staat ie inderdaad op de site: [img:2591e6cc8e]http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/519/store.apple.com/Catalog/nl/Images/ipod_poweradapter_lm.jpg[/img:2591e6cc8e]

Maar ik heb er een tijdje terug een gekocht, en het is gewoon een Nederlandse stekker.
Waarschijnlijk luiigheid van Apple om overal 1 plaatje op te zetten, zou me er niet te druk over maken.

:wink:

Bedankt iedereen, voor de snelle reacties! Ik kan nu met een gerust hart deze adapter bestellen. :wink:

Ik vroeg mij hetzelfde af. Weet ik het ook gelijk. Ik ga de lichtnet adapter alleen niet via de apple store bestellen, want ik heb geen zin in de verzendkosten.