ik werk al enige tijd met een usb-toetsenbord en -muis als ik thuis zit en dat ging altijd prima. Alleen heb ik er nu tiger op staan (verder érg tevreden over) en de muissnelheid op maximaal, maar hij is niet vooruit te branden! Zeker met een extra beeldscherm en best veel ruimte is dit dus flink irritant. Hebben hier meer last van? En belangrijker nog, hoe verhelp ik dit?
Gebruik je een Apple of third party muis?, voor bv Logitech zijn Tiger compatible muis drivers gereleased. Verder kun je proberen even de systemprefs naar je desktop te slepen en te herstarten. Gaat het je nog allemaal te langzaam kan ik je USB overdrive aanraden:
het is een "gewone" apple-pro muis, dus dat zou het niet mogen zijn.
Maar, de systeemprefs naar je desktop en herstarten... waar vind ik die? En dan gebruikt hij dus zeker de standaard instellingen ofzo?
System prefs in homefolder--> library--> preferences (com.apple.systempreferences.plist)
Als je het daar tijdelijk verwijderd en herstart wordt er een nieuw prefs file aangemaakt, heeft het geen effect plaats dan het oude file weer terug.
DAMN! Mijn fout! Ik zat bij "stuurvlak" te kijken terwijl een tab verder gewoon "muis" staat :o
volgens mij was dat bij panther anders geregeld, dus misschien vandaar. Ik zit nu niet met me externe muis (maar lig op de bank :) ) maar hiermee moet het lukken :)