Ik heb per abuis een iousbfamily315.4.1 packadge geintsalleerd die bedoeld was voor 10.5.5. op mijn 10.5.6 systeem.
Als gevolg hiervan krijg ik nu kernel panniks als ik usb apparaten aansluit.
Hoe kan ik dit ongedaan maken, staat het goede packadge bijvoorbeeld op de install dvd van book als hidden file en hoef ik alleen die ff opnieuw te draaien of een archiveer en installeer misschien ?
Ik hoor het graag want ik hoop dat ik dan in ieder geval niet met een schone install aan de gang hoef dat zou een hoop werk schelen.
Toevallig precies hetzelfde probleem gehad vanmiddag tijdens het upgraden van mijn iPhone naar 2.2.1 wat niet werkte door de DFU mode in 10.5.6.
Wat ik heb gedaan, is alles losgekoppeld, behalve het toetsenbord en muis. Toen startte OSX weer gewoon op en kon ik van de developer-site de 10.5.6 package weer downloaden en installeren.
Een andere manier is om via een externe hd waar OSX opstaat, te booten, en vanaf daar de combined update van 10.5.6 weer uit te voeren op je normale OSX hd.
Heb jij die file nog voor 10.5.6, ik kan er niet bij omdat ik geen account heb die dat toe staat.
Misschien dat je m over icaht zou kunnen opgooien ofzo.
Ahh als ik de combo update van 10.5.6 draai is het ook opgelost dus als ik het goe begrijp, das mooi dan doe ik het via die weg.