USB probleem op nieuw cinema display 20"

De USB op mijn nieuwe 20 inch cinema display doet het de helft van de keren dat ik de Mac aan zet niet.

Dan moet ik de USB kabel er uit trekken en er weer instoppen en dan vindt ie alles weer. De USB kabel van het display zit direct op een USB poort van de Mac.

Iemand hier ook last van?

(Powermac G5 dual 1.8, Mac OSX 10.3.5.)

1] koop dan ook eens iets goeds... 2] Is Apple dan afgestapt van het systeem dat de USB-signalen ook door de videokabel liepen zoals in de DVI aansluiting? (sorry, het helpt je niks, maar ik ben wel benieuwd) 3] Is het niet zo dat de USB van je scherm het wel doet, maar het ding dat je er aan hangt niet? Als je je USB opnieuw inprikt meld hij ook alle hardware die verderop aan de hub hangen opnieuw aan.

[quote:570d47c1b1="Deskman"]1] koop dan ook eens iets goeds...[/quote:570d47c1b1]

:stuck_out_tongue: Het is van Apple, dus dan is het toch ook gewoon goed!

In een discussie [url=http://discussions.info.apple.com/webx?13@2.f9tkaWo3ta4.0@.6894dab9/1]hier[/url] zegt iemand wat probs te hebben gefixt door een PMU reset te doen..

Behalve als het niet goed is. In algemene zin is Apple natuurlijk prima, maar je moet nooit net dat ene brakke ding kopen. Dat bedoelde ik. En ga me nou niet vertellen dat je dat van tevoren niet weten kan, zo gek ben ik nou ook weer niet. :sick:

deskman, waar heb je het nou over? Dat niemand die 20" schermen moet kopen omdat het rotzooi is?

Ik kan beter niks meer zeggen...

Af en toe zit er ergens een halfbakken exemplaar tussen. Sommige mensen maken kennelijk meer kans dan gemiddeld om die verkeerde te treffen. En het was een beetje luchtig bedoeld hoor, maak jullie je niet te druk…

ja, mensen die geboren zijn met de wet van murphy aan hun been, zoals bij ons thuis :D kwam gewoon beetje raar over :wink: