USB Stick op Tiger

Sorry als dit reeds gevraagd is ... heb het zelf niet gevonden

Ik plug mijn USB Stick in … hij krijgt stroom … maar hij wordt niet gemount …

Op Panther moest ik hem gewoon inpluggen en het werkte.

Zijn er problemen bekend ivm Tiger … of moet ik iets activeren ?

Dank bij voorbaat

Hoi,

Laat me raden :wink:
Je hebt een USB-2 stick die je in je toetsenbord hebt gestopt?
Dan krijgt hij te weinig stroom. Als je hem in je computer zelf stopt zal
hij waarschijnlijk gewoon werken.

Mvg,
Joram

Geen problemen hier met een USB stick onder Tiger, ik had juist altijd problemen onder Panther en Jaguar :P

nee :)

Ik heb het geprobeerd op de Mac zelf (G5) van voor en vanachter … ook in het scherm (usb hub ingebouws)

Maar word niet gemount … op Panther werkte dit perfect

Als er niets belangrijks op staat, zou je eens de stick opnieuw kunnen fotmatteren. Stick erin doen, Schijfhulpprogramma opstarten, en de stick dan als DOS formatteren (als je 'm ook op PC's wilt gebruiken), of als HFS+ als hij alleen op de Mac wordt gebruikt.

Als hij het dán nog niet doet, wordt het waarschijnlijk tijd voor een nieuwe :stuck_out_tongue:

Succes iig!

Mvg,
Joram

Met een USB HUB tussen te steken ( v.b. 4 poorten met een stopcontact) , dat helpt soms om met stroom te versterken. :?

[quote:5b09c36cb0="joram"]Als er niets belangrijks op staat, zou je eens de stick opnieuw kunnen fotmatteren. Stick erin doen, Schijfhulpprogramma opstarten, en de stick dan als DOS formatteren (als je 'm ook op PC's wilt gebruiken), of als HFS+ als hij alleen op de Mac wordt gebruikt.

Als hij het dán nog niet doet, wordt het waarschijnlijk tijd voor een nieuwe :stuck_out_tongue:

Succes iig!

Mvg,
Joram[/quote:5b09c36cb0]

Waarom werkt die dan wel op Panther en Pc’s ??? want ik heb die onder Panther als DOS geformateerd … Enkel onder Tiger doet die het niet …

never mind ... nu boot die wel ... weird :)