USb stick partities. Undo?

Mijn vriendin heeft een usb stick gekocht en via de finder deze een nieuwe naam gegeven. Op de een of andere manier zijn er nu twee partities ontstaan. De stich mount met twee drive icons. Ik heb geprobeerd om met schijfhulp programma dit terug te draaien, maar het wissen heeft geen effect op de partities. Heeft iamnd een idee hoe ik dit kan doen. Er bestaat nu een deel van 1,4 mb en een voor de rest van de 128 mb. Weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Misschien staat er een OSX specifiek iets om, en niet direct een tweede partitie. Een automount onzichtbare diskimage of zoiets. Wis hem eens op een windows-compu. Of laat Schijfhulpprogramma echt 2 partities zien? En kun je dan niet onder het tabblad partitioneren 1 volume kiezen?

schijfhulp programma laat idd twee partities zien. Ik zal eens proberen om er 1 partie van te maken door dat te kiezen.

Edit:
Heeft geen effect, er staan nog steeds twee partities in schijfhulpprogramma.

Al allebei de partities een gewist en 1 nieuwe aangemaakt?

ik krijg de beide parties niet terug tot 1 partitie. Ik kan aleen op 1 van de patities weer nieuwe aanmaken. Ik heb al verschillend eproggie geprobeerd, allen zonder succes. Ik ga morgen eens proberen op een windows pc, misschien dat het helpt.