usb verlengkabel voor toetsenbord iMac - waar te koop?

Ik heb een flatpanel17inch iMac. Er zit echter een heel kort snoer aan het toetsenbord naar de mac. Ik heb een usb-verlengkabel maar op de een of andere wijze doet-ie het niet. Waar koop ik zo-iets en werkt het. Wie heeft ervaring?

Ik had er 1 bij mijn pro toetsenbord zitten en 1 bij mijn handydrive en gewoon inprikken en werken, zoder problemen.

Bij een beetje pc winkel kan je zo een usb verlengkabel kopen ik heb er een van 2 meter voor 5 euro.

Beetje lullig. Computer van bijna 4 tot 5 mille, zit er een klein snoertje aan... Ik heb ook al eens zo'n mooie transparante muis gemold tijdens het gamen.  Zit ook zo'n belachelijk kort snoertje aan. Snap je niet. Zulk topspul en dan zo'n  kort snoertje... warom doet Apple dat? Heb nu een macally muis met lekker lang snoer eraan! Maar had liever origineel appe-spul.  ???

Waarom zo'm kort snoertje? Omdat er een usb-poort aan allebei de zijdes van je toetsenbord zit. Als je dan een langer snoer hebt zit je al gauw in de knoop.

Helaas doet niet elk usb-verlengsnoer het blijkbaar. Ik had er één voor mijn pro-toetsenbord op mijn G4, maar die werkt dus niet meer op mijn nieuwe LCD iMac. Er zit denk niets anders op, dan er één bij Apple te bestellen als je er een wilt hebben die het echt doet. :p

Erg jammer dat het niet gewoon iets langer is. (Bij gamen echt een gemis). En als ik heeel eerlijk ben had ik het wel erg 'PRO' gevonden als je een draadloze muis en toesenbord bij je mac kreeg. (Of als er een mogelijkheid was tot het kiezen voor een iets duurder 'PRO PRO' toetsenbord dat wireless is).