User prefs steeds verdwenen ?

Na de 10.2.4 update zijn steeds mijn instellingen verdwenen na het ontwaken uit sleep.

• Monitor resolutie en arrangment van mijn 2e monitor.
  • Landinstellingen (getallen, datum en tijd staan steeds weer op US instelling)

Ook na de update naar 10.2.5 zijn deze problemen nog steeds aanwezig. Ook repair privileges helpt niet.

Weet iemand een oplossing?

terug naar 10.2.3. :roll:

Wellicht diskwarrior?

Heb ik al gedaan. Ook prefs gedelete en caches geflushed.

Maar nog steeds de zelfde problemen.

Propeer anders een nieuwe user aan te maken.

succes

Het rare is dat de copy die ik via copycloner naar mijn Powerbook heb gemaakt dit probleem niet heeft?????

Zou het kunnen liggen aan de "intelligentie" van de monitor? Mijn monitor: Waitec shining 17. Ik heb OS 10.1.5 en mijn monitor springt terug naar vorige instellingen of fabrieks instellingen, ook de resolutie spring terug naar een veels te lage instelling. De leverancier zegt geen problemen te hebben met hun monitoren aangesloten op Mac's. Ik heb me er maar bij neer gelegd, heeft iemand een oplossing...dan hoor ik het graag... :D

Als de monitor voor de update dit probleem niet vertoonde lijkt het me dat het dan niet aan de hardware van de monitor ligt. Welke softwarematige aansturing gebruik je? Heb speciale software geinstalleerd voor de monitor? Wat voor grafische kaart zit er in je systeem?

[quote:24892f4b14] Als de monitor voor de update dit probleem niet vertoonde lijkt het me dat het dan niet aan de hardware van de monitor ligt. Welke softwarematige aansturing gebruik je? Heb speciale software geinstalleerd voor de monitor? Wat voor grafische kaart zit er in je systeem? [/quote:24892f4b14] Ik heb geen software geinstaleerd voor de aansturing van mijn monitor, wel heb ik een ICC profile "WAITEC LCD" in mijn map beeldshermprofielen. Misschien toch iets geinstaleerd??? [i:24892f4b14](Installatie staat op flop en ik heb geen flopdrive)[/i:24892f4b14] Mijn grafische kaart: NVIDIA GeForce4 MX-videokaart met 64 MB DDR RAM. :D