UT 2003 kopuh..

UT 2003 is da bomb!.. mooie afwisseling voor mijn SOF II verslaving, die demo = wel OK natuurlijk maar ik hoop dat ie snel hier verkrijgbaar is want ik wil de FULL version, liever vandaag dan morguh..

:lol:

OK? :)

.. bedoel maar dat ik geen zin heb om ook nog eens tijden te gaan wachten tot ie hier verkrijgbaar is ..

:wink:

Goh zal Dixons nu ook meer games gaan verkopen..........................NAH :D

Wanneer is het hele spel hier te koop eigenlijk? Hij staat toch al wel op de Amerikaanse Apple Store?

Ja waar kan ik mijn pre-order dumpen grmbl, ik ben er klaar voor...

als ik een computer en internet verbinding had waar hij goed op zou draaien, dan zou ik hem zo kopen..

maar ja ,…

lege portomonnee!!

[url=http://www.apple.com/games/articles/2003/05/unreal2003/]Je kan 'm vast bestellen ja maar ja....heb weinig vertrouwen in een snelle afhandeling op de een of andere manier...[/url]

Hier bij MacGold kan je dus ook pre-order plaatsen argh…

Versiontracker : NOW Shipping : http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19445

Dennis

Zit er bij die UT nou ook een level - editor? Anders worden we nog genaaid, met een spel wat een jaar later uitkomt dan de windows versie en nog geen eens een level - editor heeft!

Wie gaat trouwens Warcraft: The Frozen Throne kopen?

:stuck_out_tongue:

Jesper bedoel jij met level editor wat voorheen voor de "oude" UT UnrealEd was? Zou wel heel heftig zijn ja als we levels zouden kunnen editten, evenals de poppetjes. Een mooi voorbeeld daarvan is de clan van Mokum-X. Zij hebben allemaal shirts aan met Mokum-X erop en hun nick eronder. Bovendien hangen in de levels die zij draaien overal Mokum-X posters aan de wanden. Echt supervet vind ik dat. Buiten dat alles spelen ze echt beestachtig goed.

Klik hier voor de website van Mokum-X.

ik heb um besteld via macka..es kijken hoe lang het gaat duren..voorlopig kan ik mijn ei toch wel kwijt met SOF II..

Ik heb UT2003 sinds vorige week maandag of de maandag ervoor. Gewoon bij De Nieuwe MacWinkel gekocht op de Van Woustraat. Bleek de eerste afnemer te zijn van het spel. Bizar zeg.[/i]

Waar blijf je dan ik heb je nog niet gezien in de server 8)

LoL

FRAG YA AL LATER

ZOOOO.... ik heb em nu net in mijn brievenbus gevonden JEEHEEE

:lol:

time for sum action !

UT2003 ligt nu ook in de winkel van Apple Expert HTR in Schiedam. :wink: Zal 'ie ook redelijk lekker draaien op een PMac G4-graphite met 32MB Radeon? :?

[quote:4d3cfdb683="GoldenDelicious"]Zal 'ie ook redelijk lekker draaien op een PMac G4-graphite met 32MB Radeon? :?[/quote:4d3cfdb683]

kan je iets speciefieker zijn…? er zijn een hoop G4 graphites!!