UT2004 demo probleem

Ik heb de UT2004 demo gedownload en kom ook op de macosx.nl server. Maar hij loopt continu naar rechts. Hoe kan ik normaal lopen met de pijltjes?

JA daar zeg je me wat!! Dat is een BUG denk ik!! Daar had ik zelf ook veel last van gehad! De laatste tijd heb ik dat niet zo maar het lijkt also je een Lag hebt of dat een knop blijft hangen! Op dit moment heb ik er geen last van!

Trouwens waar kan ik die MacOSX.nl server vinden?

Heb ik veel hoor

De enige mogelijkheid om die Monster Lag (hang knop) te laten stoppen is de server ff af te sluiten... dat is zoo vreselijk vervelend!

waar kan ik die McOSX.nl server vinden? onslaught? assault? bombing run?
of Capture the flag?

dat zijn de leukste! :stuck_out_tongue:

Geen problemen mee gehad... - probeer eens met je settings te klooien. ( meer info over de server http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=17052 )

Heb je een andere muis geïnstalleerd ofzo?

Deze naar rechts-loop-bug is geen lag.

Hij wordt opgeroepen door het gelijktijdig indrukken van SHIFT+F1.
Pas daar dus mee op. Even score checken tijdens schieten of wat dan ook
kan voor het probleem zorgen.

De enigste oplossing is in en uitloggen.

Herstarten, UT weggooien en weer installeren, prefs weggooien, het heeft allemaal geen zin. Hij blijft naar rechts lopen. Een truuc is de a ingedrukt houden, dan kan ik wel redelijk normaal lopen.

Ben overigens 80 keer genadeloos neergemaaid en heb slechts 2 keer iemand weten uit te schakelen. Vaag spel.

Lijkt me ook moeilijk om te spelen met een vinger minder (die op de 'a' zit). Je kunt dan (lijkt me) ook moeilijk bewegen... maar dat terzijde...

Ik zag je online, ging direct joinen, maar net toen ik binnen kwam ging jij weer weg :?

Heb dat probleem ook. Had het zelfs in UT2003 al. Bij installen van erm [size=7:ef31166e0f]officiele[/size:ef31166e0f] cd had ik er geen last meer van. Maar het probleem doet zich bij de UT2004 demo ook voor. En de combinatie Shift-F1 gebruik ik nooit, want ik speel op het numerieke gedeelte van mijn keyboard. Server??? Server??? Oi shit, ik slaap man, ik moet dat wel ff uitchecken, wanneer spelen we? Enne Lucas, je mag mij wel een keer genadeloos neermaaien hoor!

:innocent: [size=9:ef31166e0f]Als je de kans krijgt.[/size:ef31166e0f]

:wink:

De oplossing voor mijn probleem is eigenlijk allang opgelost. Hij loopt nu niet meer automatisch naar rechts en als hij dat wel doet dan moet ik op de punt toets drukken, vreemd genoeg. Duidelijk voorbeeld van "It's a feature, not a bug".

Hey Lucas op de 'punt-toets' dus. Goed man, ga ik ook ff uitproberen en wel *nu*. Thnx.

...of vraagteken of komma. Een van de drie in ieder geval.

OK man thanks. Ik ging net dus even spelen om het uit te proberen, zal je net zien: gebeurt het niet. Dus kon niet kijken of die oplossing van jou voor mij ook werkt.

die bug heb ik ook heel vaak ik weet een beetje hoe het komt

het gebeurd als je shift en Space tegelijk indrukt denk ik

Gekke is dat ik altijd alleen numerieke gedeelte gebruik met zowel UT als andere spellen, dus bij mij moet dat dan aan een andere toetscombi liggen....