utilities kwijt

Ik ben mijn map utilities kwijt, dommigheid of weet ik veel, maar ik kan geen systeemvoorkeuren meer openen, of een package installeren. Ik werk met 10.3.9

ook de laatste update opnieuw installeren kan dus niet want het werkt met een package.

Hoe stom

Weet iemand een oplossing?

Bart.

Ik neem aan dat je alleen het programma 'installer' nodig hebt...

Daar kan ik je wel aan helpen: Klik

Daarna kun je wel vanaf je originele installatie-CD de boel terugzoeken.

[quote:236906e771="Deskman"]Daar kan ik je wel aan helpen: [url=http://www.noxbox.nl/osx/installer.sit]Klik[/url].[/quote:236906e771] geeft: [quote:236906e771]Not Found

The requested URL /osx/installer.sit was not found on this server.[/quote:236906e771]

:oops:

Desk, waarschijnlijk is Stuffit Expander ook down the drain, dus het mag niet ingepakt zijn.

Hooflettergevoelig, ik was het al aan het aanpassen.

Je kunt een app alleen maar ingepakt downloaden. Kan er nog een dmg van maken…

Ik denk trouwens dat al je je installatie CD er in stopt (waar de installer ook op staat) dat je wel je updates kunt installeren…

En nou doet ie het weer wel :)

Bedankt voor de installer, hij werkt hier niet, verschijnt even in de dock om daarna weer te verdwijnen.

opnieuw installeren vanaf opstartschijf… dat is versie 10.2
Hopelijk lukt dat wel.

Groet.

Bart.

Jij werkt met Panther, en ik ben vrij zeker dat Deskman Tiger heeft. En de Tigerinstaller zal niet op een eerder systeem werken. [quote:b7b5408473="iruven"] opnieuw installeren vanaf opstartschijf... dat is versie 10.2 Hopelijk lukt dat wel. [/quote:b7b5408473] Bedoel je Jaguar? Dat lijkt me niet goed. Je hebt 10.3 nodig.