UV lak voor thuisgebruik

Hallo,

Ik vroeg mij af er mogelijke “doe-het-zelf” alternatieven bestaan voor UV-lakken bij de drukker? Misschien dat het in zeefdruk ook kan, maar ik ben eerder op zoek naar spuitbusachtige oplossingen.

groeten,
Fons

Moet het perse uv lak zijn? Als je een sjabloon maakt en je pakt een spuitbus met blanke lak kun je het ook spuiten.

nee hoeft geen UV te zijn. Bestaat er andere spuitbuslak die hetzelfde effect als UV lak heeft/benaderd?

Een goede winkel met papier en verfspullen heeft bussen uv-lak. Ik heb ze in Rotterdam een keer in en winkel (bij Statyon Blaak in de buurt) gezien.

[quote:83ad3b9ffa="bieker"]Een goede winkel met papier en verfspullen heeft bussen uv-lak. Ik heb ze in Rotterdam een keer in en winkel (bij Statyon Blaak in de buurt) gezien.[/quote:83ad3b9ffa]

je bedoelt waarschijnlijk harolds :smiley:

Die bedoel ik. Kon niet zo snel op de naam komen en had geen tijd voor de Gouden Gids.

En werkt dat ook op digitaal gedrukte papiervellen? Anders ga ik dat zeker ook nog eens proberen.

Heb mij juist deze aangeschaft [url]www.goldenpaints.com/products/varnish/msa.php [/url] hoop dat ie het doet! Ga m morgen even testen.