Vaag iPhone beeldscherm

Hoi,
Ik heb gister een iPhone 3GS, 16GB gekocht. Sinds de aanschaf heb ik het idee dat de kleuren op het scherm iets ouder lijken dan mijn iPod touch.

Vandaag heb ik hem vergeleken met een andere iPhone 3GS en daarbij viel inderdaad op dat de kleuren van mijn iPhone wat ouder lijken. Ik heb al met de helderheid gespeeld, maar dat maakt niets uit.

Weten jullie hier een oplossing voor?

Bij een gloednieuwe iPhone is dit inderdaad mogelijk. Even een restore in iTunes doen en als het goed is ben je er grotendeels van af. De nieuwe iPhones zijn wel warmer gecalibreerd om zo realistische kleuren (fleshtone) te krijgen.

http://www.macnn.com/articles/08/07/13/iphone.3g.screen.changed/

he als eerste bedankt voor je reactie dr.maddox,

dit zou inderdaad het probleem kunnen zijn, maar de iPhone waar ik hem mee vergeleken heb is ook net een week of 2 geleden gekocht...

Geen probleem! :)

Ja dat zou vreemd kunnen zijn. Aan de andere kant, wanneer die andere iPhone inmiddels een update/restore achter de rug heeft en die van jou niet, zou het te verklaren zijn. Heb je de restore al uitgevoerd?

O oke, thx ;)

Hij is nu bijna klaar met restoren;)

Naja ik weet niet hoe het er nu uit ziet. Ik moet me pincode intoetsen, maar die had ik veranderd in 0000 en die doet het nu dus niet. Ik moet denk ik de pincode die er al op stond dus gebruiken, maar die ligt nog thuis... iniedergeval bedankt

De sim pincode veranderd niet dus dat kan het niet zijn. (Heeft niets met de iPhone software te maken..)

Succes en laat even weten of je nu betere kleuren hebt!

Nop, nog steeds oude/donkere kleuren...

Heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen en toen was het nog hetzelfde en ook nadat ik de reservekopie heb teruggezet...

Ik heb vandaag me iPod touch 1g er naast gelegd en hier een paar foto's van gemaakt. Als je goed kijkt zie je het verschil (iPhone rechts, iPod links). Misschien valt het voor jullie niet op, maar voor mij is het vervelend.

Dit is wel de iPod touch 1g, maar vergeleken met een andere iPhone 3GS zit er weinig verschil tussen...

Ik heb T-mobile gebeld en ik zou hem ter reparatie kunnen opsturen. Maar ja, dan ben ik hem ook weer een tijdje kwijt en of dat nou wat is...

Zou het misschien aan je (prepaid naar abonnement, nog activeren?) sim-kaart of weet ik het kunnen liggen?

Heeft iemand misschien nog een idee??????????????

de foto's zijn hier te vinden: http://gallery.me.com/wesleyscheper#100157