Vacature Mac-gerichte webmaster (België)

Gezocht: creatieve webmaster die goed met Mac kan omgaan, verstand heeft van HTML, CSS, PHP, MySQL / PostgreSQL of andere SQL server.

De websites waarover het gaat, zijn websites voor grote internationale congressen. Ze bevatten zeer veel SQL-code en alle queries zijn niet even gemakkelijk, dus een goede SQL-kennis is echt wel belangrijk. Er zijn bovendien zeer leuke doorgroeimogelijkheden wat de congreswereld betreft, indien daar interesse voor is.

Liefst in de omgeving van Leuven (België), ofwel op zelfstandige basis, ofwel in loondienst (waarschijnlijk voor 50%). Zeer goed betaald, al wordt er ook wel veel verwacht.

Het spijt me zeer, hoor, maar ik vind echt dat dit soort berichten niet op macosx.nl thuis horen. Weg ermee, wat mij betreft. Ik weet dat hier afgelopen week een draadje over heeft gelopen, en ik pak 'm weer op. Wat heeft een webmaster nou speciaal met mac uit te staan??? Dat is er echt met de haren bijgesleept. :(

Misschien heeft het bedrijf alleen maar macs en wil deze graag dat elke werknemer er goed mee uit de voeten kan, then again, na 1 dag (of minder) met OSX gewerkt te hebben weet je alles wel, en ik neem aan dat de tools die gebruikt worden (Dreamweaver?) hetzelfde is als op een windhoos bak

kan er niet naast de website, het forum, de shop niet ook een vacaturesite gemaakt worden. dit is nu al de 3de of 4de vacaturevraag hier op het forum. straks komen de relatie oproepen ook nog op het forum!

daan.

mn 40 zkt vr zlfd lftd vr lngdrg latrel, intrss: prdrdn, vtbl, tuinrn. gd in huishdn+koken

zo dus jij valt op oudere vrouwen 8) !

daan.

Graag alleen reacties op de vacature. Discussie over het plaatsen van vacatures kan in dit topic: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=415102#415102]Vacatures: is dat de bedoeling[/url]

Hoi mede-maccers. Een kleine reactie.

Ik begrijp dat jullie je afvragen wat die vacature voor een “mac webmaster” hier doet. Welnu, we zijn al een tijdje op zoek en de reguliere jobadvertenties en -websites hebben nog niets interessants opgeleverd.

We zoeken specifiek een Mac webmaster omdat de website in kwestie zeer veel PHP-code bevat en compatibel moet zijn met Safari en Mozilla. Heel de backoffice-functionaliteit van de congressen wordt op Macs gedaan, en helaas heeft het plaatsen van die advertenties via de reguliere kanalen ons enkel webdevelopers opgeleverd… die niet verder kijken dan Windows, ASP en Microsoft SQL server.

Het secretariaat is helemaal Mac, er worden volledige layouts vanuit de website geëxporteerd naar Indesign en Filemaker, en tenslotte zijn er redelijk wat Applescripts etc. die het systeem vervolledigen.

Ik had dus misschien moeten uitleggen wat de relevantie met Mac is. Die lijkt mij er dus wel zeker te zijn, niet?

Ik weet niet of truyens enige reaktie gehad heeft op de 'vacature', maar als dat zo is heb ik ook werk voor die webmaster

Ja idd, je moet best een uitgebreide kennis hebben van alles wat met webdevelopment te maken heeft,. Maar volgens mij zijn er hier wel een aantal die zo iets kunnen... Ikke zeker niet :-) flash en daar houd het bij mij mee op :-)

Ben wel geintereseerd, de kennis is er. Maar tijd is een probleem ;)

Met het risico dat een vorm van 'vacature' niet bij iedereen in de smaak valt ... waag ik toch mijn kans.

Ik ben lid van een internationale wetenschappelijke organisatie die op dit ogenblik géén eigen website heeft. Ze zijn ondergebracht bij een andere organisatie, die er wel één heeft. Tijdens het laatste “grote kongres” werd ikzelf aangesteld als “coordinator” van de nieuwe website. Dat wil zeggen dat ik een uitgebreide “beschrijving” zou maken van wat 't zou moeten worden voor de EINDGEBRUIKER. Ik ken zelf nauwelijks iets van webdevelopment, maar het eindresultaat zou heel interaktief moeten worden … bijna zo goed als de macosx.nl site zelf bijvoorbeeld. Ik zorg voor een groot deel van de “content”.

Deze ‘opdracht’ is niet voor iemand die we in dienst zouden nemen, wel eerder voor een dynamisch web-bedrijf(je), liefst in België gelegen (omdat de hoofdzetel van de organisatie in Brussel zit, evenals een heel aantal van de ‘decision makers’).

Is het specifiek Mac-gericht ? Nee. Wel ben ik op zoek naar een team met de “mac flair”, die met een “mac frisheid” werken, maar er zijn (op dit moment) weinig technische eisen die dit zouden vereisen.
De bedoeling is van start te gaan in september. Een eerlijk budget is beschikbaar.