vakantiehuisje

Oke, ik loop hier nu al een paar maanden rond en wil toch eens wat werk van me laten beoordelen:

site

Geen grootse site, maar wel netjes qua xhtml en css… (BTW een kleine aanvulling op ie (win) is hij gecentreerd, maar omdat er een hack inzit voor min-heigt voor safari gaat deze pas werken op safari 1.3. dan wordt min heigth namelijk wel ondersteund en is hij ook in safari gecentreerd)

Roel (jaja, was hem al aan het veranderen)

zo werkt je link niet. je hebt na www een komma getoetst i.p.v. een punt. :?

Mooi rustig en overzichtelijk.

Alleen verwacht ik wel een paar foto’s bij woorden als: indeling, ligging en omgeving. “Het gebied is bergachtig, doch heeft de villa een betoverend uitzicht” zou ik vervangen door: “Het gebied is bergachtig en de villa heeft een betoverend uitzicht”. Verder vielen me wat typefoutjes op. :innocent:

Ja ik heb het even uit de losse pols getypt in me editor, dus de spelling en zinsopbouw moet nog even worden nagelopen.

Foto’s komen er aan, die moeten nog even gemaakt worden…

Roel

In IE5 (mac os x) ziet het er niet helemaal uit zoals het hoort. De div totaal zit niet om alle andere divs heen en wordt als een wit blok boven de andere divs weergegeven. In safari ziet het er netjes uit.

Ziet er goed uit hoor, clean en netjes. Ik trek me niks meer aan van IE5/Mac, word toch niet meer doorontwikkeld. Al mijn laatste XHTML/CSS sites zien er gewoon niet meer uit in IE5/Mac, ze bekijken het maar. Get Firefox zeg ik 8)

Is dit geen vorm van sluikreclame :D

Nette site, alleen is hij niet gecenteerd. Staat hij niet in een tabel?

[quote:945bf6b21b="KAAP"]Staat hij niet in een tabel?[/quote:945bf6b21b] Ga je schamen!

[quote:ff312b63f4="KAAP"]Staat hij niet in een tabel?[/quote:ff312b63f4]

Lees even mijn toevoeging bij het eerste bericht… En om maar gewoon antwoord te geven op je vraag, nee hij staat niet in een tabel. (Daarom is hij xhtml strikt ;))

Roel

Sorry, voor deze nogal onnozele toevoeging mijnerzijds. Ik had idd niet goed de voetnood gelezen. De opmerking over tabel plaatsing is duidelijk niet van toepassing en lijkt zo enigszins op een soort spijkerschrift. Momenteel werk ik samen met een vriend aan een website <<Spoedig online>>. Zoals je zult begrijpen is hij verantwoordelijk voor het betere programmeer werk. :wink:

Ziet er leuk uit, zoals je al aangaf moeten er hier en daar nog wat leuke foto's bij! Ik vind 'm er erg leuk en creatief uitzien. Ga zo door!

op IE in windows hangt de button "contact" onder home ipv naast "prijzen"... Of is dt de bedoeling?

ohh, nee dat is niet de bedoeling. Ik heb getest onder (win xp ie 6) Welke versie heb jij getest?

V.g. Roel

[quote:0128d21f46="roelboekel.nl"]ohh, nee dat is niet de bedoeling. Ik heb getest onder (win xp ie 6) Welke versie heb jij getest?[/quote:0128d21f46]

Windows 2000, IE 5.00.3502.1000 (wat een versie nummer trouwens.)

Heerlijk huis zeg. Waneer mag ik boeken?

[quote:dae6fedf6d="gretver"]Windows 2000, IE 5.00.3502.1000 (wat een versie nummer trouwens.)[/quote:dae6fedf6d]

Nou daar ga ik niet alles voor omzetten, zet hem wellicht dat hij de absolute breedte aanhoudt van de <div>

Roel (Mijn mening op dit gebied is dat hij er goed moet uitzien in safari en ie 6, voor de rest moet hij voldoende werken)