van 10.3.9 naar 10.3.8?

hoe moet ik van 10.3.9 naar 10.3.8

de como updater van 10.3.8 werkt niet?
en ik heb de update naar 10.3.9 via de software update gedaan
en de combo updater

10.3 opnieuw installeren en daar de Combo-updater van 10.3.8 overheen halen, let wel op dat je bij de installatie van 10.3 voor Archive and Install (Archiveer en Installeer?) kiest.

Kost even tijd maar je heb daarna praktisch alles weer goed werkend met je eigen instellingen terug.

Een goede back-up voordat je aan dit soort ‘operaties’ begint is altijd aan te raden.

daar was ik al bang voor nou heb ik tenminste een goede rede om tiger te kopen :P

Wat is er met 10.3.9 aan de hand dan?

[quote:121c6e1ac8="Turbanus"]Wat is er met 10.3.9 aan de hand dan?[/quote:121c6e1ac8]

Dat zou ik ook wel eens willen weten!

bij 1 van mijn gebruikers raakt de finder in een loop beach baal of death dat is best vreemd want de rest van de gebruikers gaan als een tierelier

Die account opnieuw instellen?

hoe doe je dat?

Bij mij heeft de finder daar ook last van. Het komt voor als je verwijderbare schijven hebt gebruikt, zoals externe harddisks, netwerk shares of zelfs CD ROMs. Het duurt lang, maar de Finder komt er altijd zelf weer uit. Dus ik zou zeggen, laat em 1 keer z'n gang gaan voor een kwartiertje/halfuurtje, het zou best kunnen dat je er daarna geen last meer van hebt.

grtz bart

…maar eigenlijk snap ik het niet: de bestandsstructuur is altijd meteen te benaderen via de terminal, waar heeft die finder dan zo’n moeite mee?

ik heb hem 1 nachtje laten stampen maar noch steeds de loop bij 1 gebruiker

...dan heb ik nix gezegd. Harddisk al eens gecontroleerd met schijfhulpprogramma? Anders vanuit een beheerder account de Library folder van de gebruiker backuppen en dan toch maar die gebruiker wissen en een nieuwe aanmaken....

succes

heb de bevoegdheden al vaak gecheckt