Van 4 naar 52 pagina's

Beste Maccers

Van een klant krijg ik een A3 folder opgemaakt in InDesign (opgemaakt als 4 pagina’s A4).
Nu wil de klant deze folder uitbreiden naar een catalogus van 52 pagina’s. Zodra ik 48 pagina’s toevoeg krijg ik de melding: “Spread kan uit niet meer dan 10 pagina’s bestaan”.
Wie weet de oplossing

klinkt als een foutje..al geprobeerd een nieuw document aan te maken met 52 pagina's en daar het oude bestand in kopieëren?

Hallo MacFries,

Ik veronderstel dat u het document hebt opgemaakt met losse pagina’s waarvan u dan 2 pagina’s in spread samen houd. Met de functie ‘Keep Spread Together’.

Wat u beter doet is. Even een nieuw documentje aanmaken. Dit keer werken met Facing Pages. Dit kan u terugvinden in het venster bij nieuw document. (staat naast het vakje waar je het aantal pagina’s invult)

Op deze manier krijg je de pagina’s automatisch in Spread. En hierbij kan je gewoon 52 pagina’s ingeven.

Snel even je gegevens van uw oud document naar het nieuwe knippen en plakken en hopla…

aaaah belgische degelijke uitleg! Daar hou ik van :P :P :wink: :innocent: :evil: