Van 9 naar X.3 mét Outlook 2001

Ik ga heel binnenkort over naar een G5 met Panther en zal nog even Outlook 2001 onder Classic moeten gebruiken (oa nodig voor gedeelde kalenders enz.) Kan iemand me zeggen welke bestanden ik juist moet overzetten om weer gewoon aan de slag te gaan (voorkeuren? identiteiten?) Zou in de verste verte niet weten waar al deze rommel staat.

btw: wil later wel over naar Entourage maar IMAP staat blijkbaar niet geactiveerd op de Exchange server en zonder dat schijnt dat niet te lukken.

Ik dacht dat in de directory "documenten" van de gebruiker een map "office identities"staat; deze kun je zo kopieeren naar je nieuwe systeem.

Kan het nu even niet kontroleren want ik zit niet achter de mac.

hoi, Uit de documentenmap van je hd sleep je de MS userdata over en het is gepiept. Als je Exchange 2000 of hoger draait kan je ook gewoon de popboxen gebruiken hoor. Ook onder X. Het probleem zit 'm in de wachtwoordversleuteling van die server, juist als je die via tcp-ip benadert...

geluk

dank voor de reacties! toeval wil dat ik NU de nieuwe G5 aan het installereen ben dus kan het gelijk proberen...

@ marcovanderlaan: dat wist ik niet van diee pop-boxen. zou het fantastisch vinden als ik direct entourage kon gebruiken, het lukte niet op m’n G4 maar wil het nog wel eens proberen met de G5

Even een update!

De G5 is er ondertussen, de files zijn overgezet, programma’s geïnstalleerd, alles super behalve… Entourage icm de Exchange server hier in het bedrijf! We hebben geen IT-er die iets van Mac af weet dus moet ik het zelf uitzoeken. Ik ben er al in geslaagd om een gewone account werkende te krijgen in Entourage. Als ik echter een Exchange account wil aanmaken gaat het mis. “An error occurred on the IMAP server.- The specified server could not be found.” De ‘gewone’ account gebruikt POP ipv IMAP denk ik. Kan je ook POP gebruiken (kan je overigens te weten komen of de server Exchange 2000 draait?) Wat kan ik nog eens proberen? Onder mail lukt het ook niet (groot verschil tussen instellingen overigens).
Weet iemand een paar tips wat ik nog kan proberen?