van avi, mpg naar video cd, kan t sneller???????

Nog maar een vraag. Ik download films etc, maar kan ze bijna nooit in toast slepen om er een video cd van te branden. Heb wel de mogelijkheid om in quicktime de film om te zetten naar een toast video cd, maar dit duurt en duurt en duurt en duurt en duurt en duurt en duurt erg erg erg erg erg lang!!!!!. Ik denk dat jullie nu wel weten waar ik heen wil.

Kortom, kan t ook sneller???

nookie alweer

Ik vrees er een beetje voor dat je het veel sneller kunt laten gaan. Da is nu eenmaal een proces da een beetje werk vraagt. Ik heb ooit eens een vcd gemaakt van mpeg-clipjes en heb toch men computer 8 uur moeten laten ratelen. Voor om te zetten van avi -> Xvid,Divx duurt het nog langer 16u... ( via 2-pass methode)

maar heb ook een programma gevonden op de Win machine da het kan in 4 uur in aanvaardbare kwaliteit.

Kdenk da je een beetje meer gedult zal moeten hebben !! :wink:

Das dan inderdaad jammer, helaas. Ik hoopte op een snellere manier. Ach, dat zal heus wel een keer omen via een handige app. Alles kan snel bij een apple, behalve dit niet. Hoe lang zal het nog duren??

Greetz,

nookie.

enne…

p.s. Mooie foto…

koop de dvd van die film zou ik zeggen, veel betere kwaliteit

Of, huur de DVD, maak een backup van de DVD op je harde schijf om later te kunnen kijken. Gebruik hiervoor het prog DVDbackup. gebruik vervolgens DVD2oneX om de grootte aan te passen, Brand hier weer een DVD van. Duurt ook lang. Is echter wel mooier en volstrekt legaal voor eigen gebruik indien je de DVD nadat je hem gezien hebt weer vernietigt.