van avi naar mov

Heeft iemand een programma'tje waarmee ik van avi naar mov kan ? Ik heb namenlijk een avi bestand en die wil ik in keynote plakken maar dan moet er eerts een mov file van gemaakt worden.

QuickTime Pro is de makkelijkste manier, en ffmpeg is de goedkoopste manier.

:smiley:

O ja, er is ook nog avi2mov… heel makkelijk.

En [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14266]DivxDoctor[/url] is de beste en snelste manier.

yo thanx jongens nu kan ik weer verder met mijn presentatie :)

het lukt toch niet ik krijg alleen maar muziek met DivxDoctor maar ik krijg dan dus geen beeld alleen maar geluid. Hoe kan dat ??

Dit komt omdat de desbetreffende (je kunt het woord niet genoeg zeggen) avi, waarschijnlijk een speciale codec vereist, Divx of iets dergelijks. Wat je nu zou moetn doen is uitvonden welke codec en dan zorgen dat je deze zo geinstalleerd hebt dat quicktime er mee overweg kan.

Dan zul je hem wel tegoei kunnen omzetten…

ahaa zit dat zo.... nouja ik zal het wel even proberen maar als er nog mensen zijn met goede ideen meld het gerust .. 8)

Zoek op dit forum naar een bericht van unSound. Daar staan alle mogelijke codecs in die je moet installeren.

Daarna ben ik nog geen avi tegen gekomen die ik niet kan afspelen!

Thansk unsound!!

Ik ga die link echt eerdaags in mijn onderschrift zetten.... :lol: :wink:

Graag gedaan in ieder geval.

klikkerdeklik

Ja thanx unsound Het lukt mij ook nu op eens :D:D

Jemig het werkt gewoon echt goed ik wou je toch nogmaals bedanken wand ik was zelf niet op het idee gekomen :D

En ja je moet deze link zeker onder je naam zetten :wink: