Van flash naar swiffy werkt niet?

Ik heb een site gemaakt voor een kennis
en omgezet van flash naar html5 met google swiffy

Alleen ze zeggen dat die het bij sommige computers onder windows de site niet werkt
en op apple weer wel

terwijl die bij mij wel werkt onder windows

iemand een idee wat het kan zijn?

wat die ik verkeerd?

groetjes

Het gaat trouwens om www.tasjesboom.nl

HTML5 wordt nog niet door alle browsers ondersteund. Daar zal het probleem zitten denk ik.

Verder, de website is zo eenvoudig van opzet dat je het beter in HTML kan bouwen. Zoals het er nu staat is het browser en Google onvriendelijk.

Ik kan niet met andere programma's werken dat is het probleem
de website is gemaakt met swish max

Dan zal je iemand moeten vragen om dit voor je te doen want naar mijn weten is er geen tool die een Flash website even omzet naar een mooie en goede HTML website.

Of gebruik een soort iWeb programma en bouw hem helemaal opnieuw maar dan zonder al die draaiende effecten.
Dat is 100% zeker weten al beter dan wat je nu hebt, en iedereen kan er mee werken.

Ik ken het programma niet maar waar het op lijkt is dat het alle Flash onderdelen probeert om te zetten naar SVG objecten. Lijkt me ook wel logisch aangezien Flash een vector-based programma is.
Alleen je hebt er vrij weinig aan want het resultaat is nog steeds een drama.

Dus mijn advies kijk eens naar een iWeb of zoiets als je het echt zelf wilt doen en geen ervaring hebt.
Dat ook niet wonderlijk geweldig en van deze tijd maar het is al beter dan dit soort tools.

Oke bedankt voor je reactie :)