Van Freeler naar Het Net?

Hallo,

Ik heb van mijn huidige (ADSL) provider Freeler een verzoek gekregen over te stappen naar Het Net.
Freeler stopt ermee zeg maar
Een tijdje geleden was Freeler ook al door de KPN overgenomen, dus het zat er al wel aan te komen. Het blijft in de familie, zij het dat de naam verdwijnt.
Nu vroeg ik mij af hoe Mac-vriendelijk Het Net is.
Voorlopig zag ik op hun site allen Windows en wat daaraan hangt.
Niet dat dat erg is, als het maar werkt. De helpdesk heb ik waarschijnlijk toch niet nodig, maar je weet maar nooit.
Heeft iemand ervaring?:sotp:

O ja, ik weet dat XS4ALL een hele goede Mac-provider is, dus dat is de vraag niet. :mrgreen:

de abonnementen van hetnet moet je even goed bekijken, want daar wordt je niet vrolijk van. datalimieten enzo. en je moet even goed uitrekenen wat je per jaar betaald.

en er zit niet een helpdesk die iets van de mac weet nee.

Mijn zus heeft ADSL van HetNet en die installatie ging helemaal via de browser. Niet echt gebruiksvriendelijk, maar wel duidelijk verder. Verdere Macvriendelijkheid heb je over het algemeen ook niet nodig.

Wij hebben Het Net hier. Bij het duurste abonnement (€30 per maand) heb je geen datalimiet, en een zeer goede snelheid. Heb ook nooit iets van storingen ofzo, Wij zijn er erg tevreden over!

Probleem voor iedereen bij Het Net is dat ze regelmatig het inloggen wijzigen waardoor je ineens geen E-mail meer kan ophalen of zelfs het internetten het niet meer doet. Dan moet je dus bij een kennis ontdekken dat je je instellingen had moeten wijzigen.

Verder een beroerde helpdesk, dus zou ik zeggen: zoek een ander (zoals XS4ALL).